מי העיז, מי פספס? מצעד הכוכבות על השטיח האדום

לבן, אדום, שחור והרבה (מדי) אלמנטים נוצצים, זוהרים ובוהקים שלטו על השטיח האדום של אוסקר 2012 ■ רוב הכוכבות בחרו ללכת על בטוח וטוב שכך, כי אלו שהעזו - פספסו ובגדול. לא בכדי, מדובר בתצוגת האופנה השווה ביותר בטלוויזיה

הדרמטית


אנג'לינה ג'ולי היתה נשגבת לחלוטין על השטיח של אוסקר 2012 בשמלת האלילה הזאת מבית ורסצ'ה. הגזרה הנשפכת, בד הקטיפה השחור, השסע העמוק והסקסי, הסטרפלס האריכטקטוני, הפריזורה המפוזרת ומיעוט האקססוריז (בדגש על בראד פיט) שדרגו את המראה של ג'ולי מאלגנטי לנסיכותי ובלתי נשכח.

אנג'לינה ג'ולי / צלם: רויטרס
 אנג'לינה ג'ולי / צלם: רויטרס

הנועזת

ג'ניפר לופז

הזמרת/שחקנית, הגרושה הטריה והחטובה, השתחלה בטקס האוסקר 2012 אל תוך שמלת שמפניה כסופה מנצנצת בעלת שובל ארוך, בהשראת שנות ה-70' של המעצב זוהיר מוראד.

בעזרת גב חשוף, מחשוף עמוק ותסרוקת אסופה ומורמת הצליחה לופז לקבוע רגע מכונן בהיסטוריית שמלות האוסקר.

ג'ניפר לופז / צלם: רויטרס
 ג'ניפר לופז / צלם: רויטרס

הנונשלנטית

אמה סטון

אחד מהלוקים המוצלחים ביותר נזקף לזכותה של השחקנית אמה סטון שהצליחה להדהים עם שמלת קולר אדומה-ורודה, ארוכה ורפויה מבית היוצר של ג'יאמבטיסטה ואלי, שעוטרה בפפיון ענק ואלגנטי בצווארה. התסרוקת האלגנטית, העור הצחור, הגזרה המושלמת והחיוך המהפנט הפכו את המראה הזה משובבי לקסום, סקסי וחד-פעמי.

האלגנטית

גווינית' פאלטרו

גווינית' פאלטרו תמיד לובשת את השמלה הנכונה לאירועים חשובים ואוסקר 2012 הוא הדוגמה המובהקת והמוצלחת ביותר לכך. אל הטקס היא הגיעה בשמלת ערב תפורה למשעי וחובקת קימורים מהקולקציה האחרונה שעיצב טום פורד, שהבליטה גזרה מושלמת ועור נטול פגמים. כמה חבל שמהבעת הפנים המשעממת היא כל כך מתקשה להיפטר.

המופתית

מישל וויליאמס

על אף שלא זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר, מישל וויליאמס היא ללא ספק הזוכה בפרס האופנתי של הטקס הזה. האלגנטיות המופתית שהפגינה בשמלת הסטרפלס האדומה של לואי ויטון, בצירוף תיק הקלאץ' הוורוד, אינה עניין של מה בכך: נדרש לא מעט אומץ (ולא פחות מעור פורצלן מושלם) כדי להיראות כל כך טוב בשמלה כזו. שאפו.

השנויה במחלוקת

רוני מארה

מארה הפכה בן לילה מפאשוניסטית גותית לברבור צחור. השמלה הנוצצת לכשעצמה, שעיצב ריקרדו טישי לז'יבנשי, היא בין היפות שנראו בטקס, אך ספק אם הצליחה להחמיא לעורה השקוף של מארה, במראה השברירי שגבל באנמיות. כך קרה, שמארה היפה, ריחפה על השטיח האדום ספק בדמות נסיכה ספק כרוח רפאים. הפינה לשיפוטכם.

רוני מארה / צלם: רויטרס
 רוני מארה / צלם: רויטרס