הסטארט-אפ uTest ישתף פעולה עם Tesnet הישראלית

חברת הסטארט-אפ הישראלית uTest, הודיעה היום בתערוכת הסלולר בברצלונה על הרחבת פעילותה באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) באמצעות שיתוף פעולה עם חברה ישראלית נוספת, Tesnet

חברת הסטארט-אפ הישראלית uTest, הודיעה היום בתערוכת הסלולר בברצלונה על הרחבת פעילותה באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) באמצעות שיתוף פעולה עם חברה ישראלית נוספת, Tesnet.

חברת uTest, שהוקמה ב-2007 על-ידי דורון ראובני ורועי סולומון, מציעה ללקוחותיה, בהם גוגל, מיקרוסופט ו-AOL, שירותי בדיקות תוכנה ואיכות במיקור חוץ (במודל SaaS) תוך הסתמכות על חוכמת ההמונים של 50 אלף בודקים עצמאיים מ-185 מדינות. החברה גייסה לפני כחודשיים 17 מיליון דולר וסך הגיוסים שלה עומדים על 37.5 מיליון דולר. חברת Tesnet, שהוקמה ב-1997 ונסחרת בתל אביב לפי שווי שוק של כ-33 מיליון שקל, עוסקת אף היא בתחומי אבטחת איכות ובדיקות תוכנה.

שיתוף הפעולה יאפשר ל-Tesnet להרחיב את שירות הבדיקות שלה מחוץ ל"מעבדה" ולאפשר להמוני הבודקים העצמאיים של uTest לנסות את האפליקציות שלקוחות Tesnet מפתחים בתנאי אמת ובסביבה שבה חיים, עובדים ופועלים הצרכנים הסופיים. שיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות Tesnet להשיק אפליקציות שנוסו כבר על-ידי אנשים אמיתיים ולא רק בתנאי המעבדה, כפי שנבדקו עד היום.

לדברי מנכ"ל uTest, דורון ראובני, "מותגים מובילים מבינים כי זה מאוד קריטי לשלב בדיקות מעבדה עם בדיקות מציאותיות כדי להבטיח שהמוצר שהם משיקים יהיה אמין ופונקציונלי". נשיא ומנכ"ל Tesnet, גידי קמחי, הוסיף כי "שילוב של הפתרונות שלנו עם הטכנולוגיה של uTest, תאפשר לנו להציע ללקוחות בדיקות תוכנה איכותיות יותר תחת קורת גג אחת".