בעקבות פעולת צה"ל בדרום: קשיים בקליטת שידורי yes

מאז תחילת הפעילות המבצעית של צה"ל ברצועת עזה, לקוחות yes חווים קשיים בקליטת השידורים ■ מוקד השירות של החברה קרס בשל עומס הפניות

חברת הלווין yes מדווחת על הפרעות בשידורים החל מאתמול (ו'). ככל הנראה ההפרעות קשורות לתחילת הפעילות הביטחונית אתמול בערב ברצועת עזה, ומנויים רבים פונים למוקד החברה ומדווחים על התקלות שמשבשות את שידורי הטלוויזיה של החברה, לא רק בדרום אלא בחלקים נרחבים במדינה.

ניסיונות להתקשר למוקד yes מעלה קושי רב להגיע לנציג שירות לקוחות, ונראה כי המוקד פשוט אינו מצליח לעמוד בעומס הפניות. החברה מאשרת כי ישנם תקלות, אך נמנעת מלמסור מידע על הסיבות לכך, ומציינת כי הנושא נמצא בטיפול על-ידי ראשי החברה.

לפני מספר שנים סבלה yes משיבושים דומים בקליטת השידורים שלה, אך על-פי הערכות הבעיה כעת הרבה פחות חמורה. אז החברה סבלה מתקלות בשל אמצעי שידור וקליטה של אונייה זרה ששיגרה אותות כלשהם מול חופי לבנון, והם שגרמו לבעיית הקליטה. כאמור, כרגע לא נראה כי ההפרעות הן באותן עוצמות, אך בהחלט ייתכן כי הן קשורות לפעילות של צה"ל באזור עזה.

רון אילון, מנכ"ל yes, מסר בתגובה: "החל מליל שישי אנו חווים הפרעות בשידורים אשר החלו בסמוך לאירועים הביטחוניים בדרום. מדובר בהפרעת תדרים שאינה בשליטת החברה. אנו מודעים לבעיה ופועלים לפתרונה. אנו מצטערים על אי-הנוחות, וכדי להוריד את העומס על המוקדים הטלפוניים, אנחנו מעדכנים את הלקוחות באופן שוטף בעמוד הפייסבוק של החברה".

לדבריו, "אנו מבקשים מלקוחות הזקוקים לשירות בנושאים שאינם קשורים להפרעת קליטה זו לפנות לשירות הטלפוני, ומבקשים משאר לקוחותינו להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו. חברת yes פועלת נמרצות לאתר את מקור הפרעת התדרים ולהסירה".