כתב אישום: הציע לבתו הקטינה 50 שקל תמורת יחסי מין

האב נאשם כי ביצע במשך שנים עבירות מין בבנותיו הקטינות ותקף את ילדיו, איים עליהם עם סכין והתעלל בהם התעללות גופנית ונפשית

אב מהדרום נאשם בכך ששידל את בנותיו לקיים יחסי מין תמורת כסף: כתב אישום חמור הוגש היום (א') לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע נגד אב לתשעה המתגורר באחד המושבים ליד אשקלון. האב נאשם בביצוע שורת עבירות מין חמורות בבנותיו הקטינות, בהתעללות קשה ובתקיפה שלהן.

על-פי כתב האישום, בשנת 2008 נשכב הנאשם ליד בתו, שהיתה אז בת 11, בתחנת אוטובוס במושב, וביקש ממנה לגעת באיבר מינו. לאחר מכן החל להסביר לה כיצד ילדים באים לעולם.

האב נאשם כי ביום שלאחר מכן נשכב על גופה של החלדה בזמן ששכבה במיטה ואמר לה: "בואי נעשה סקס". לאחר שסירבה הציע אביה להעניק לה 50 שקל בתמורה, ניסה לשכנע אותה ואמר לה: "מה אכפת לך?". על-פי כתב האישום, אביה הניח לה רק לאחר ששמע שאם הילדים מגיעה.

עוד על-פי כתב האישום, האב נהג במספר רב של הזדמנויות לגעת בחזה ובישבנה של בתו בת ה-15 וביקש ממנה לאפשר לו ללקק את כפות רגליה. כשסירבה, הציע לה האב, על-פי כתב האישום, לשלם לה בתמורה. עוד נטען כי באחד המקרים בהם סירבה, זרק האב על בתו אבנים.

כתב לבתו: "רוצה להתחתן איתך"

בנוסף, נאשם האב כי נהג בשנת 2010 לשלוח לבתו הודעות טקסט בהן כתב לה שהיא "כוסית", שהוא מאוהב בה ושהוא רוצה להתחתן איתה.

האב נאשם כי במספר רב של הזדמנויות נהג להכות את ילדיו באגרופים, בעיטות וסטירות ולעיתים גרם להם חבלות של ממש. נטען כי באחד המקרים הגיע האב לביתו, ראה כי הבית אינו מסודר ובתגובה היכה את שתי בנותיו עם חובט שטיחים בגבן ובראשן. במקרה אחר, נטען, הוא תקף אותן והיכה אותן עם מקל מטאטא - עד שהמקל נשבר.

בנוסף, האב נאשם כי נהג לאיים על ילדיו ואמר להם שירצח אותם ויישב על כך בכלא. במועד אחר, על-פי כתב האישום, איים האב על ילדיו שירסס אותם עם תרסיס נגד ג'וקים וידליק אותם באש ואף איים עליהם עם סכין.

האב נאשם בין היתר במעשה מגונה, התעללות בקטין, תקיפת קטין, תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים והטרדה מינית. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.