קיציס רכש פנטהאוז ב"גינדי ת"א" ב-12 מיליון שקל

כוכב "ארץ נהדרת" רכש פנטהאוז בקומה ה-14 בשטח של 210 מ"ר עם מרפסות בשטח 100 מ"ר, תמורת כ-12 מיליון שקל ■ גם טל פרידמן רכש דירה בפרויקט

מספר ימים לאחר שטל פרידמן רכש דירה בפרויקט "גינדי תל-אביב", ל"גלובס" נודע כי גם חברו, השחקן וכוכב "ארץ נהדרת" אייל קיציס, רכש דירת פנטהאוז בפרויקט בכ-12 מיליון שקל.

מדובר בדירה בקומה ה-14 המשתרעת על שטח של 210 מ"ר עם מרפסות בשטח 100 מ"ר.

הפרויקט של חברת גינדי השקעות ורבוע כחול נדל"ן ייבנה על חורבות מתחם השוק הסיטונאי במרכז תל-אביב במשולש הרחובות קרליבך, חשמונאים ודרך בגין.

עוד נודע כי את הדירה רכש קיציס למטרת מגורים.

קיציס, הנשוי לעיתונאית טלי מורנו, החל את דרכו הטלוויזיונית בשנת 1993, כמנחה בטלוויזיה החינוכית בתוכניות "זומביט" ו"תיק-תק", במקביל כתב את פינת ההומור במדור "ציפורה" של עיתון "חדשות" ולאחר מכן ב"העיר". מאוחר יותר הנחה קיציס, יחד עם פרידמן, את תוכנית האירוח ההומוריסטית "חלומות בהקיציס" ששודרה בערוץ 2. בשנת 2003 החל להופיע כמנחה בתוכנית הטלוויזיה הסאטירית "ארץ נהדרת".

פרויקט "גינדי תל-אביב" משתרע על שטח של 55 דונם ועתיד לכלול בשלב הראשון 11 בניינים בהם 723 יחידות דיור. במתחם מתוכננים להיבנות גם מוזיאון, בית-ספר יסודי וגני ילדים, קניון וקאנטרי קלאב.

על-פי נתוני החברות, עד היום נמכרו בפרויקט כשני שליש מהדירות. בימים אלה יצאו החברות במבצע למכירת 50 דירות בפרויקט בהנחות הנעות סביב ה-15% לדירה.