לחיאני, בראבא ונועה מימן ישתתפו ב"רוקדים עם כוכבים"

התוכנית "רוקדים עם כוכבים" של זכיינית ערוץ 2 רשת חוזרת לעונה שביעית ■ על-פי המסתמן, גיא זוארץ וירדן הראל יגישו את התוכנית

גם בלי ח"כ נינו אסבדזה: התוכנית "רוקדים עם כוכבים" של זכיינית ערוץ 2 רשת חוזרת לעונה שביעית עם שופטים חדשים ביום שבת הבא.

קאסט הרקדנים השנה יכלול גם את השחקנית והדוגמנית נועה מימן, בתו של יוסי מימן, בעל המניות העיקרי בערוץ 10 המתחרה; השחקן שלמה בראבא; וכן ראש העיר בת-ים, שלומי לחיאני.

נוסף למימן בראבא ולחיאני ישתתפו בעונה הנוכחית גם הזמר אביהו שבת, כוכב הילדים יובל שם-טוב הידוע כ"יובל המבולבל", הקומיקאי מיקי גבע, כוכב "אליפים" אסף הרץ, הכדורסלן בדימוס גילי מוסינזון, השחקנית והזמרת עמית פרקש, הזמרת אילנית, השחקנית והזמרת דנה עדיני, שחקנית התאטרון אסתי זקהיים והזמרת אורנה דץ.

כמו כן, לשופט אלי מזרחי מצטרפת הרקדנית והזמרת מיכל אמדורסקי, ששפטה בעבר בתוכנית המתחרה של קשת, "נולד לרקוד". אליהם מצטרף במאי התיאטרון והמחזאי אורי פסטר, ששימש באחרונה כמדריך בתוכנית "לה לה לנד". פסטר שימש במשך 8 שנים מגיל 24 כבמאי בתיאטרון הלאומי "הבימה".

העונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים" זכתה לממוצע רייטינג של 25%. את העונה הנוכחית תמשיך להפיק גיל הפקות, כאשר אסף גיל ימשיך לשמש המפיק והעורך הראשי.

על-פי המסתמן, גיא זוארץ וירדן הראל יגישו את התוכנית.