אחרי יותר מחודשיים: טביב מינה מנכ"ל חדש להפועל ת"א

התפקיד שלא אויש מאז התפטרותו של ניר ענבר, ימולא ע"י עומר עצמוני, ששימש כמנהל בקבוצת הנוער של טוברוק

יותר מחודשיים עברו מאז שניר ענבר, מנכ"ל הפועל ת"א בכדורגל, התפטר מהמועדון ביחד עם יו"ר הקבוצה דורון אוסידון, והדובר קובי ברדה. בעוד שהדובר הוחלף במשרד יחסי הציבור של אמיר דן, אלי טביב לא הצליח למנות מאז אף אדם שימלא את החלל שנוצר בעמדות המנכ"ל והיו"ר.

היום (ה') הודיעה הפועל ת"א על מינוי עומר עצמוני בן ה-32 לתפקיד המנכ"ל החדש של המועדון. בתפקידו הקודם כיהן עצמוני כמנכ"ל ומנהל מקצועי בקבוצת הנוער בית"ר טוברוק מנתניה.

עצמוני, המחזיק בתעודת מאמן כדורגל מוסמך, הוא בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. הוא משמש כרב סרן במיל', בתפקיד סגן מפקד גדוד בחיל תותחנים.

אלי טביב מסר: "נפגשתי עם מספר רב של מועמדים והשתכנעתי כי לעומר התכונות הנדרשות לנהל את המועדון ולהצעיד אותו קדימה. בעומר יש שילוב של יכולת מנהיגות, ניהול וניסיון בתחום הכדורגל. ביחד עם הצוות המקצועי בראשותו של המאמן, ניצן שירזי ויעקב הלל, גיבשנו צוות מקצועי מהטובים ביותר בתחום זה בישראל. צוות שיוביל את הקבוצה ביחד עם השחקנים להישגים טובים בעונה הבאה".

עומר עצמוני: "אני גאה על ההזדמנות שניתנה לי לנהל מועדון מפואר שכזה עם הישגים כה רבים ואני רואה בכך אתגר אישי ומקצועי. אני בטוח ששיתוף פעולה של כולם יוביל את הקבוצה להצלחות נוספות".