מוטי חסין, "היורש" של האחים אברג'יל, חשוד בשני חיסולים

על-פי החשד, חסין ו-3 מעורבים נוספים ביצעו "כיפה אדומה" וירו למוות באבי דוד ובאיציק גפן ■ המניעים: מאבקי שליטה בעולם התחתון ועריקה לארגון מתחרה

בית המשפט התיר היום (א') בצהריים לפרסום כי העבריין הבכיר ומי שיועד להחליף את האחים אברג'יל, מוטי חסין, נעצר בחשד לתיאום והוצאה לפועל של שני מקרי רצח שאירעו לפני כחצי שנה בבת-ים ובחולון. הרקע לרצח: סכסוך בין ארגוני פשע בעולם התחתון וניסיון עריקה אחד מאנשיו לארגון מתחרה.

על-פי החשד, חסין וחברו שלומי ניאמצ'יק הם העומדים מאחורי החיסול של אבי דוד ז"ל, בכניסה למסעדה בבת-ים, ושל איציק גפן ז"ל, שנורה גם הוא למוות מטווח קצר כחודשיים לאחר מכן בתחנת דלק חולון. בשני המקרים היו אלה רוכבי אופנוע שביצעו את החיסול ונמלטו מהזירה.

שני חשודים נוספים במעורבות בפרשה הם צחק זרבי ואופיר ניאמצ'יק, שיושב בימים אלה בכלא. להערכת המשטרה, השניים היו מעורבים ברצח של איציק גפן בחולון.

המשטרה מעריכה כי המניע לרצח הוא ככל הנראה מאבקי שליטה בעולם התחתון. איציק גפן, הקורבן בתחנת הדלק בחולון, היה מוכר כאיש הכספים של משפחת אבוטבול.

לטענת החוקרים, מקרי הרצח בוצעו בצורת "כיפה אדומה" - הקורבן זומן לשיחה עם אחד העבריינים - ואז נורה מקטנוע חולף על-ידי האחרים.