חשיפה לצפון

קבוצת הכדורגל תעמיד הערב בנסיבות משמחות את קריית-שמונה על הבמה

קריית-שמונה חוגגת אליפות, יום ב', 20:50, ערוץ 1

בפעם האחרונה שבה ראו תושבי קריית-שמונה כל-כך הרבה צוותי צילום מהמרכז, ירו עליהם טילים מלבנון. הערב (ב'), בפעם הראשונה בנסיבות משמחות, חגיגיות ואפילו היסטוריות, תעמוד קריית-שמונה על הבמה המרכזית של העניין הציבורי בישראל, והפעם לא בגלל קטיושה שנפלה או מפעל שנסגר, אלא בזכות קבוצת הכדורגל שלה.

ערוץ 1 יעביר את המשחק בשידור ישיר, לייב מהקריה עם יורם ארבל, הרכש החדש של הערוץ, והאיש הנכון לאירועים היסטוריים וספורטיביים. גם מגישי ערוץ הספורט ופרשניו יעלו צפונה כדי לשדר משם מהדורות מיוחדות ומתמשכות, מלפני המשחק ועד לשלב הסיכומים.

בתווך יהיה גם משחק כדורגל בין קריית-שמונה לבני יהודה. הראשונה (שתזכה באליפות בכל מקרה) רוצה להבטיח את האליפות כבר הערב במגרשה הביתי, ולזכות בה בסטייל ולא מן ההפקר. האחרונה ידועה כמשביתת שמחות (שאלו את מכבי חיפה). לפיכך, אפילו מי שלא מתעניין במיוחד בכדורגל, ימצא פיקנטריה בשידור. שיהיה במזל.

ארץ מפרפרת

"ארץ נהדרת", יום ב', 21:30, ערוץ 2 קשת

בכדורגל נהוג לומר ש"הטבלה לא משקרת", אבל לפעמים היא עלולה להטעות כהוגן. כמו במקרה של "ארץ נהדרת", שהרייטינג שלה בעלייה, בעוד היא הולכת ומאבדת את מעמדה כתוכנית הסאטירה המובילה בישראל.

מי שמעדיף מסר פוליטי מחודד ואינטליגנטי, נמצא כבר מזמן ב"מצב האומה" של רשת, בעונה נפלאה, שאפילו הזכיין הבעייתי הזה לא הצליח לקלקל. מי שמעדיף הומור ממוקד יותר יכול לבחור ב"עבודה ערבית" בעונת שיא, או ב"בובה של לילה" (ערוץ הספורט) וולגארית וולגארית, אבל הכי מצחיקה בטלוויזיה.

נדמה שב"ארץ נהדרת" מתקשים להתגבר על הפרידה מאורנה בנאי, ממאור כהן ומעל כולם מאסי כהן. ואולי זו בכלל מדורת השבט שדועכת לה?