ברצלונה ומילאן עשו חיים קשים ל"The Voice"

התוכנית של זכיינית ערוץ 2 רשת רשמה רייטינג מאכזב של 19.5% בלבד; הסבר אפשרי: שידור משחק ליגת האלופות בערוץ הספורט, שרשם כ-10.5% צפייה

על-אף העובדה שרשת שידרה אתמול (ד') פרק לקט של "The Voice", בזכיינית ערוץ 2 ודאי לא ציפו לנתוני רייטינג כה נמוכים: התוכנית, שפתחה את העונה בסערה עם נתוני צפייה שחצו את רף ה-40%, הביאה אמש רק 19.5% בקרב משקי בית יהודיים.

הסבר אפשרי אחד לנתון הנמוך הוא משחק הכדורגל משלב רבע הגמר של ליגת האלופות, בין מילאן לברצלונה (0-0), ששודר אתמול בערוץ הספורט במקביל ל"The Voice".

ההתמודדות שנערכה באצטדיון סן סירו במילאנו הניבה רייטינג ממוצע של כ-10.5%. המשחק רשם ב"פיק" נתון צפייה של 13.1%. יש לציין כי הנתונים כוללים גם את הצופים באפיק ה-HD של ערוץ הספורט.

רשת יכולה להתנחם בעובדה שליגת האלופות עד תנפיק לה בקרוב ערב שאמור להשיג נתוני צפייה גבוהים: כזכור, רכשה הזכיינית את זכויות השידור של גמר ליגת האלופות, שייערך ב-19 במאי במינכן, גרמניה. רשת שילמה כ-800 אלף שקל עבור המשחק.

בשנים האחרונות שידרה רשת פעמיים את גמר ליגת האלופות: ב-2009 הביא לזכיינית שידור המשחק בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד רייטינג ממוצע של 31.5%, ואילו הגמר בעונה שלפני כן (מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי) גרף 31.2%.