טלוויזיה 55 אינץ' של תומסון - בינונית במחיר סביר

טלוויזיית התלת-ממד מדגם P7200 של תומפסון מספקת תוצאות בינוניות, אבל בסך הכול היא נותנת תמורה למחיר

מסכי הטלוויזיה בסלון הביתי גדלים בהתמדה, והמחירים ממשיכים לרדת. אם לפני שנתיים-שלוש, מסך בגודל 50 אינץ' היה שמור לאנשים עשירים מאוד, היום טלוויזיה 55 אינץ' של חברת תומסון עולה פחות מ-10,000 שקל וכוללת גם תלת-ממד.

עיצוב: דגם P7200Q3D מזכיר במקצת בעיצובו דגמים שונים של חברת LG. יש לו מסגרת לא עבה במיוחד בצבע שחור, כאשר החלק התחתון מודגש בבורדו. קצוות המסגרת עשויים מפלסטיק שקוף, כאשר המסך עצמו יחסית דק. התוצאה: מסך שנראה לא רע בסלון.

תמונה: הדגם פועל כמו הרבה מסכים בטכנולוגיית LED, כאשר איכות התמונה בינונית עד טובה, והסאונד בסך הכול עושה את העבודה. הייתה פה קצת בעיה עם הצבע הצהוב, שבלטה בעיקר בגוון העור של הדמויות.

ממשק: הממשק לא מסובך לשימוש. הוא כולל גיור לעברית, ומורכב מארבע קטגוריות של חלונות גדולים, המפנים לתתי קטגוריות המעוצבות גם הם כאייקונים, שעוזרים למשתמש לנווט. לטלוויזיה יש גם אופציה לקרוא קבצי תמונות, מוזיקה וסרטים ישירות מכוננים ניידים. הבעיה שהממשק בקטגוריה הזו מאוד לא נוח לשימוש.

שלט רחוק: קיים שלט רחוק קטן, בהשראת נגני האייפוד הישנים של אפל. השלט מגיע עם מספר כפתורים מצומצם ומעיין גלגלת מרכזית, שאמורה לאפשר ניווט מהיר, אך לטעמנו היא לא הייתה ממש נוחה. כמו כן, בולט בהיעדרו כפתור השתקה מהיר לסאונד.

חיבורים: מספר הכניסות במסך הזה מצומצם, יש רק 2 כניסות HDMI, אין חיבור סקארט, 2 כניסות USB וכניסת RCA.

תלת-ממד: איכות התמונה בתלת ממד הייתה בסך הכול טובה, אבל המשקפיים לא היו נוחים במיוחד להרכבה על משקפי ראייה.

בשורה התחתונה: ה-P7200 מספקת תוצאות בינוניות, אבל בסך הכול היא נותנת תמורה למחיר.

מחיר: 8,060 שקל, כל זוג משקפי תלת-ממד: 230 שקל.

ציון: 7.5.