בונוס האליפות של קרית שמונה: 2.2 מיליון שקל

הקבוצה הבטיחה לעצמה את מענק המיקום המקסימלי שמחלקת ההתאחדות לכדורגל לעונת 2011/12; הרייטינג למשחק האליפות עם הפועל ת"א: 8.1%

האליפות ההיסטורית שבה זכתה אמש (ב') עירוני קרית שמונה באופן סופי, לאחר תיקו 0-0 ביתי מול הפועל ת"א, תבטיח למועדון שנמצא בבעלותו של איש העסקים איזי שרצקי את מענק המיקום המקסימלי שמחלקת העונה ההתאחדות לכדורגל: תקבל עבור ההישג בונוס של 2.2 מיליון שקל. הקבוצות שיסיימו במקומות 2 ו-3, מלבד כרטיס למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה, יסתפקו במענקי מיקום של 1.8 מיליון שקל ו-1.4 מיליון שקל (בהתאמה).

יחד עם זאת, מענקי האליפות הגבוהים שיאלץ שרצקי לשלם כעת לצוות המקצועי והשחקנים שלו יהפכו את הבונוס מההתאחדות לכמעט לא רלוונטי: כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", את המענק הגבוה ביותר יקבל המאמן רן בן שמעון - 400 אלף שקל.

השחקנים ברק בדש, סלאח חסארמה, ובראיין גרזיצ'יץ' יקבלו כ"א 100 אלף שקל מענק עבור הזכייה באליפות; שלומי אזולאי יקבל 60 אלף שקל, ושמעון אבו חצירא 40 אלף שקל. לשניים מכוכבי האליפות, השוער דני עמוס והקשר אדריאן רוצ'ט, אין מענקי אליפות בחוזה, אם כי שרצקי צפוי, לפי הערכות, לשלם להם בכל זאת סכום מסוים כאות הערכה, כמו גם לכל יתר שחקני הסגל שלא עיגנו בחוזה מענק אליפות.

אגב, הרייטינג למשחק האליפות אתמול מול הפועל ת"א עמד על 8.1%, נתון צפייה נמוך יותר מהממוצע העונה לשידורי "המשחק המרכזי" בערוץ 1 (כ-8.8%), אם כי מדובר בסך הכל על רייטינג סביר, על רקע העובדה שהמשחק שודר במקביל לגמר "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת (40.2%).