אייל ולדמן קנה חצי קומה במגדל מאייר ב-19 מ' ש'

(עדכון) - ולדמן קנה את דירת הענק בגודל 395 מ"ר עם 25 מ"ר מרפסת בקומה ה-31 ■ מחירי הדירות במגדל מאייר ברוטשילד נעים בין 5 ל-170 מיליון שקל ■ לפני כחודש נמכרו במגדל שתי דירות לתושבי חוץ מתחום התקשורת והסלולר

בכיר ההיי-טק שרכש דירה ענקית במגדל "מאייר" ברוטשילד בת"א ב-19 מיליון שקל הוא אייל ולדמן, מנכ"ל חברת השבבים מלאנוקס. כך נודע ל"גלובס". מדובר בחצי קומה אותה רכש ההיי-טקיסט בקומה ה-31, בגודל של 395 מ"ר עם 25 מ"ר מרפסת.

מגדל מאייר ברוטשילד, הנמצא היום בשלבי בנייה מתקדמים, ממוקם בפינת הרחובות רוטשילד ואלנבי והוא עתיד לכלול 121 דירות ב-37 קומות. מחירי הדירות בבניין, שעוצב על ידי אדריכל העל, ריצ'ארד מאייר, נעות החל מ-5 מיליון שקל ועד ל-170 מיליון שקל. החברה היזמית נמצאת בבעלותם של המיליארדר האמריקאי, ניקולאס ברגרואין, קבוצת חג'ג', בבעלותם של צחי ועידו חג'ג' והאחים כהן.

לפני כחודש נמכרו במגדל שתי דירות לתושבי חוץ מתחום התקשורת והסלולר. דירה אחת בשטח 320 מ"ר עם מרפסת בשטח 25 מ"ר בקומה ה-19 ב-14 מיליון שקל ודירה נוספת, בת 3 חדרים בקומה ה-15 של המגדל, בשטח 196 מ"ר עם מרפסת בשטח 12.5 מ"ר ב-8 מיליון שקל.

במקביל, שוק היוקרה התל אביב ממשיך לספק עסקאות נוספות של מיליונים כאשר בפרויקט אחר שנמצא לא רחוק ממגדל מאייר, נמכרו השבוע שתי דירות ב-11.3 מיליון שקל.

מדובר בפרויקט The Village שנמצא במושבה האמריקאית. אחת הדירות שנמכרו היא דירת דופלקס פנטהאוז בשטח 140 מ"ר עם מרפסות בגודל 30 מ"ר ב-5.2 מיליון שקל. הדירה השנייה היא דירת טריפלקס גן בשטח 178 מ"ר עם גינה בשטח 121 מ"ר. תג המחיר עבור הדירה הזו עמד על 6.1 מיליון שקל.

דרור קורן, מנכ"ל החברה היזמית של הפרויקט, אמריקן וילג' מקבוצת דרינל ביזנס, אמר השבוע: "כל הרוכשים בפרויקט הן משפחות ישראליות שרכשו את הדירות עבור מגורים עצמאיים ולא כהשקעה, כך שהמתחם יהיה שוקק חיים ולא עוד שכונת רפאים בגוש דן".

פרויקט The Village כולל 23 דירות, הנבנות בשלושה בניינים בני שתי קומות ועליית גג. הפרויקט כולל בריכה מקורה, חדר כושר וספא.