דיזיין ארט הישראלית במו"מ למכירתה ב-100-150 מיליון דולר

על פי הערכות, הרוכשות הפוטנציאליות תהיינה חברות שבבים שפעילות בתחום ציוד התקשורת, כגון אינטל או קוואלקום ■ דיזיין ארט (DesignArt) מפתחת רכיבים עבור תשתיות תקשורת אלחוטיות לדור השלישי והרביעי בסלולר

הגאות סביב טכנולוגיית הדור הרביעי בתקשורת הסלולארית מביאה בעקבותיה גם את הצורך בשדרוג ושיפור התשתיות לקראת העברה של תכנים בהיקף גדול יחסית. על הרקע הזה, מנהלת בתקופה האחרונה חברת הסטארט-אפ דיזיין ארט (DesignArt), שמפתחת רכיבים עבור תשתיות תקשורת אלחוטיות לדור השלישי והרביעי, מו"מ למכירתה תמורת 100-150 מיליון דולר.

על פי הערכות, הרוכשות הפוטנציאליות תהיינה חברות שבבים שפעילות בתחום ציוד התקשורת, כגון אינטל (באמצעות פעילות אינפיניון שרכשה) או קוואלקום. את תגובת החברה או המשקיעים לא ניתן היה להשיג.

דיזיין-ארט הוקמה ב-2006 על ידי עוז ברק (מנכ"ל), אסף טובול ואבישי מור. בחברה הושקעו כ-30 מיליון דולר לאורך השנים ע"י הקרנות כרמל, מגמה ומוטורולה ונצ'רס. כמו כן, קיבלה החברה הלוואה מקרן פלנוס.

שלא כמו רוב ספקיות הרכיבים לתקשורת אלחוטית בדור הרביעי, ההתמקדות של דיזיין ארט היא בתשתית, כלומר בהעברת התקשורת האלחוטית באופן יעיל יותר ברוחב פס גבוה בין התקני מחשוב ותקשורת לליבת הרשת.

הפתרון של החברה יכול לשמש גם לשיפור הביצועים של הרשת במרחבים מצומצמים בתוך סביבה עירונית. על פי הערכות, דיזיין ארט סיימה את 2011 עם מכירות של כמה מיליוני דולרים.