גולדהאר מינה את ג'ורדי קרוייף למנהל הספורטיבי של מכבי ת"א

בנו של אגדת הכדורגל ההולנדית יצטרף לצהובים החל מהעונה הבאה ■ "זה מועדון מיוחד עם מסורת מפוארת", אמר קרוייף, שעבד בשנתיים האחרונות בקפריסין

ג'ורדי קרוייף, בנו של אגדת הכדורגל יוהאן קרוייף, מצטרף למכבי ת"א וישמש החל מהעונה הבאה כמנהל הספורטיבי שלה. כך הודיע היום (ו') רשמית המועדון.

ההולנדי בן ה-38 העביר את קריירת המשחק שלו, בין היתר, בבברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, סלטה ויגו ואספניול. הוא רשם 9 הופעות בנבחרת הולנד, ולאחר פרישתו, שימש בשנתיים האחרונות כמנהל המקצועי של לרנקה הקפריסאית.

מלבד קרוייף, צפוי להצטרף לצוות המקצועי של מכבי מאמן חדש, שיחליף על הקווים את ניר לוין, שאמור לחזור לתפקידו הקודם כמנהל מחלקת הנוער של הצהובים.

ממכבי ת"א נמסר: "זהו צעד נוסף בדרך לבניית צוות מוביל ומערך שיקדמו ויישמו את הפילוסופיה ארוכת הטווח של הבעלים, מיטש גולדהאר, בנוגע לקידום שחקנים, סקאוטינג והחתמות, כמו גם אספקטים אחרים הנחוצים לבנייה וייצוב של מועדון כדי שיתמודד ברמות הגבוהות ביותר".

קרוייף עצמו אמר לאתר הרשמי של מכבי: "האמון והבטחון שהמועדון הפגין כלפיי מחמיאים לי מאוד. מכבי הוא מועדון מיוחד עם מסורת מפוארת ואני משוכנע שבאמצעות עבודה קשה וקבלת החלטות נכונה נצליח לפתח כאן משהו שיעניק למועדון ולאוהדים תחושת גאווה".