השיחה: גיא עוזרי מארח את בונו

מי נכחו במפגש המצומצם שנערך אמש עם סולן להקת U2? ■ וגם: איפה חגגו את המימונה בכירי הקהילה העסקית?

מדונה אמנם תנחת בארץ רק בראשית החודש הבא, אך גיא עוזרי, המנהל, המפיק והשותף העסקי שלה, נחת כבר אתמול בארץ לביקור הכנה קצר. במסגרת ביקורו בישראל עוזרי יזם ואירח אמש מפגש אינטימי של יוצרים, מוזיקאים, אמנים ואנשים מובילים מתחומים שונים, יהודים וערבים, ללא אג'נדה פוליטית, שהחליפו דעות בנושאים שונים.

עליזה זאנה, גיא עוזרי, השקת הבושם החדש של מארק ג'ייקובס / צילום: יוסי כהן
 עליזה זאנה, גיא עוזרי, השקת הבושם החדש של מארק ג'ייקובס / צילום: יוסי כהן

עליזה זאנה וגיא עוזרי

למוזמנים, שנבחרו על-ידי עוזרי בקפידה רבה, המתינה הפתעה, כיוון שהאורח המרכזי בערב היה הזמר בונו המבקר בימים אלה בארץ. בונו הודה מקרב לב למארח על ההזדמנות שנתן לו להכיר את האנשים מקרוב.

בונו, שלאחרונה פורסם כי השקיע כספים בחברת ההיי-טק Dropbox (לה שיתוף-פעולה עם חברה ישראלית), הגיע לישראל כבר בתחילת השבוע.

יוסי ורדי, מתארח עם בונו / צילום: תמר מצפי
 יוסי ורדי, מתארח עם בונו / צילום: תמר מצפי

יוסי ורדי

ישבו סביב שולחן במתחם פרטי במסעדת "סיטארה" בתל-אביב: היזם ד"ר יוסי ורדי, שניהל שיחה ערה עם השחקן שלמה בראבא, דניאל יאמר, אוולין דואק, ליאון קופלר, רון פונדק, הראפר סמאח סאז, ריטה, השחקן נורמן עיסא, מוש בן-ארי, דיסאם סלסה, אמלי קרפל, מירה עוואד, אורן ברזילי, ריף כהן, וואטן אלקסאם, ואשת יחסי הציבור עליזה זאנה שסייעה לעוזרי בארגון הערב המוצלח.

חגיגות המימונה: הגרסה העסקית

לאון אדרי, מבעלי הסינמה סיטי, ורעייתו סולנג', אירחו אמש בביתם בקיסריה לחגיגת מימונה, בכירים מן הצמרת העסקית ומצמרת תעשיית הקולנוע והבידור של ישראל. השכן ממול, משכונת הווילות בקיסריה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, קפץ יחד עם רעייתו שרה ובנם יאיר, מיד אחרי שעזב חגיגת מימונה מתוקשרת באור עקיבא.

לאון אדרי, בנימין ביבי ושרה נתניהו, משה אדרי, חוגגים מימונה / צילום: רפי דלויה
 לאון אדרי, בנימין ביבי ושרה נתניהו, משה אדרי, חוגגים מימונה / צילום: רפי דלויה

לאון אדרי, בנימין ושרה נתניהו ומשה אדרי

במימונה אצל האדרים כבר התנהל הראש ללא צוותי תקשורת צמודים. ההכנות לאירוע נמשכו תקופה ארוכה, ובחצר הבית הוקם אוהל מיוחד מצויד בספות וברים לאורחים. האירוח הנדיב כלל מגוון רחב של עוגיות וריבות מרוקאיות מיוחדות, הופעה של רקדנית בטן וכמובן המון מופלטות שהכינה מומחית לעניין שגויסה לרגל החגיגה. אורחים מיוחדים שהגיעו במיוחד מחו"ל וזכו לחוות מימונה לראשונה בחייהם, הם מפיק הסרט המצליח "נאום המלך", גארת אנווין והשחקן האמריקני סטיבן דורף. התחככו עד השעות הקטנות של הלילה: משה אדרי מבעלי הסינמה סיטי ורעייתו פנינה מנכ"לית NMC יונייטד, חיה ויצחק תשובה, יואב וקלודין גלנט, אורלי ורונן אשכנזי, שמואל וענת פרנקל, אסנת ויעקב פרי, חמי וגילה פרס, עו"ד דוד אפרתי ורעייתו אורית, רו"ח יצחק סוארי ורעייתו עדיה, אילן וורד גרינבוים, צחי וורד פישביין, אלישבע ורוני מילוא, מוטי ולאה שקלאר, ענת טמיר, משה דדש ועוד.

ניר קז, חוגגים מימונה / צילום: יוסי כהן
 ניר קז, חוגגים מימונה / צילום: יוסי כהן

ניר קז

גם בהרצליה פיתוח חגגו אמש את המימונה. מאיה ועודד לוגסי, בעלי מסעדת אתניקה, החלו מסורת שנתית של חגיגת מופלטות בערב סגור לחברים, סלבריטאים ואנשי עסקים. נהנו ממטעמי החג בגרסאות שונות ומשודרגות, השיקו כוסות ערק ונהנו מהופעה של שמעון בוסקילה: רוני קז, אורי להב, אילן ואפרת קפון, ניר שרצקי וגלית פרבר, יוסי ויליגר עם רעייתו הטריה הדר, משה גאון, גיל שטיר איציק המל, שמעון באבו שפירא, עומרי כהן ונוספים.

גדי אבירם, מוטי אלמליח, ניר דגן, חוגגים מימונה / צילום: מירה חמו
 גדי אבירם, מוטי אלמליח, ניר דגן, חוגגים מימונה / צילום: מירה חמו

גדי אבירם, מוטי אלמליח וניר דגן

גם חברת הלוגיסטיקה אוריין קיימה חגיגת מימונה במרכז הלוגיסטי החדש שלה שבאזור התעשייה "לב הארץ". למעלה מ-1,500 איש הגיעו לחגיגה. על ההפקה: אלירן ברדוגו, במוזמנים: כ-500 עובדי החברה, וכן עובדים ומנהלים של חברות מרכזיות במשק. למעלה מ-100 מלצרים הגישו קרוב ל-30 אלף מופלטות. יריב פוזנר, סמנכ"ל השיווק של אוריין, קיבל את פניהם של: מוטי אלמליח, עדני סימקין, ניר דגן, גדי אבירם, עמוס הורביץ, נרי חיימוב, עמית מרידור ואחרים.


בנימין בן-אליעזר, הרב יאשיהו פינטו וארקדי גאידמק

אתמול גם נערכה חגיגת מימונה בהשתתפות הרב יאשיהו פינטו במושב גימזו בביתו של יוסי עמוס. למקום עלו לרגל מאות אורחים ביניהם: ראש אכ"א לשעבר האלוף אבי זמיר, רו"ח שלמה נס ורעייתו ח"כ לאה נס, מפיק "האח הגדול" אלעד קופרמן, שר התחבורה ישראל כץ, ח"כ בנימין בן-אליעזר, אריה עמית, ארקדי גידאמק, ח"כ כרמל שאמה הכהן, יו"ר ש"ס אלי ישי ועוד.

שיעורים בשיווק מאבא צוקרברג

אנשים רבים המכירים את סיפור הקמתה של פייסבוק יודעים שמייסדה, מארק צוקרברג, הוא בנו של רופא שיניים מקונטיקט. מספר מצומצם יותר של אנשים יודעים שד"ר אד צוקרברג, אביו של מארק, משווק את המרפאה שלו בפייסבוק ביעילות מעוררת השראה.

מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
 מארק צוקרברג / צלם: רויטרס

מארק צוקרברג

כעת, ד"ר צוקרברג מציע לחלוק את ניסיונו בשיווק במדיה חברתית בתמורה ל-25 דולר בלבד. כל בוגר של בית-הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת ניו-יורק, שם סיים צוקרברג האב את לימודיו ב-1978, מוזמן לשלם סכום זה כדי להשתתף בהרצאה שהוא יעביר בסוף החודש בנושא "מדיה חברתית - הכלי האידיאלי לשיווק מרפאת השיניים". פרט להיותו רופא שיניים מצליח, ד"ר צוקרברג היה אחד המשקיעים הראשונים בחברה שהקים בנו, וכיום הוא מחזיק 2 מיליון מניות בפייסבוק, ששווי השוק שלה עם הנפקתה הציבורית הקרובה עשוי להגיע ל-100 מיליארד דולר.

רן אברמסון