פרטים ראשונים על ספרה החדש של ג'יי.קיי. רולינג שייצא בקרוב

הסופרת הבריטית, שכתבה את סדרת רבי-המכר "הארי פוטר", יוצאת לראשונה עם רומן למבוגרים ■ ספרה החדש ייצא ב-27 בספטמבר וייקרא "The Casual Vacancy"

ג'יי.קיי.רולינג, הסופרת הבריטית הפופולרית שכבשה בסערה את קהל הקוראים ברחבי העולם עם סדרת "הארי פוטר", שהפך לרב המכר הגדול ביותר בהיסטוריה, חושפת פרטים על ספרה החדש שיפורסם בקרוב, ספר המיועד לראשונה לקהל המבוגרים.

על-פי חברת-הבת של חברת הוצאות הספרים הענקית Hachette, ספרה החדש של רולינג יפורסם ב-27 בספטמבר, הרומן ייקרא "The Casual Vacancy" ויכלול כ-500 עמודים. כך מפרסמים אתרי אינטרנט בעולם העוסקים בתרבות וספרות.

היום מסתבר כי הסופרת הפופולרית לא התבדחה כשהודיעה בחודש פברואר כי הספר הבא שלה יהיה שונה מאוד מהעולם הקסום של הארי פוטר ושהיא מכוונת היום לקהל אחר. הנובלה הראשונה של הסופרת הבריטית תעסוק בעיירה בריטית אידיאליסטית הנמצאת במאבק עצמי, כך חשפו המפרסמים בשבוע שעבר.

פרטים על ספרה החדש של הסופרת הבריטית נשמרו זמן רב בחשאיות רבה עד כה. בקרב חנויות הספרים כבר ניכרת דריכות רבה לקראת ספרה החדש של רולינג והערכה היא כי ספרה יכבוש במהרה את המקום הראשון בדירוג רבי המכר בחנויות הספרים. "חופשה שגרתית" מתמקד בעיירה קטנה שהוכתה בתדהמה לאחר שראש המועצה בעיירה מת באופן פתאומי בשנות הארבעים לחייו. מאחורי החזות היפה, העיירה שרויה במלחמה עצמית; העשירים נאבקים בעניים, בני הנוער במאבק עם ההורים שלהם, הנשים במלחמה עם בעליהן, המורים במלחמה עם התלמידים. הסיפור מתמקד גם במאבק על כסא הריק של ראש העירייה.

כאמור, בחודש פברואר השנה רולינג התייחסה לראשונה לספרה החדש, "למרות שנהניתי מאוד מכתיבת הארי פוטר, הספר הבא שלי יהיה שונה מאוד מסדרת הספרים של "הארי פוטר".

נזכיר, הספר הראשון בסדרת הארי פוטר פורסם ב-1997. למעלה מ-450 מיליון עותקים של ספרי הארי פוטר נמכרו ברחבי העולם וגם הסרט המבוסס על הספר זכה להצלחה רבה.