פרשת המין הקבוצתי בחוף בוגרשוב: 3 בני 15 נחקרו במשטרה

זאת בחשד למעשה מגונה בפומבי ■ גם האישה שקיימה יחסי מין עם הנערים תיחקר בהמשך היום ■ במשטרה קוראים לעדי ראייה שהיו באירוע ליצור עמה קשר

התפתחות בחקירת אירוע המין הקבוצתי בחוף בוגרשוב לפני כשבועיים: המשטרה עיכבה היום (ד') לחקירה 3 בני 15 המעורבים בפרשת יחסי המין בחוף בוגרשוב בתל-אביב, שעל-פי החשד קיימו יחסי מין בציבור, לאור יום, עם אישה, ככל הנראה מעורערת בנפשה - כך דווח בגלי צה"ל.

גם האישה עצמה תיחקר בהמשך היום. בינתיים הודיעו במשטרה כי יבדקו כיצד טופלה הקריאה למוקד 100 על-ידי עדת ראייה, ולאן נעלמה הקלטת השיחה.

כל מי שהיה באותו הזמן במוקד ייחקר, וגם השוטרים שהגיעו למקום האירוע. במשטרה מדגישים כי לא מדובר באונס אלא לכל היותר קיום יחסי מין בהסכמה.

תת-ניצב יורם אוחיון, מפקד מרחב ירקון במשטרה, מסביר כי לכשיאתרו את המעורבים בפרשה, הטענה נגדם תהיה בגין מעשה מגונה בפומבי. "אנחנו מדברים על אירוע שהציבור הרחב לא מצא לנכון לפנות בעקבותיו אל המשטרה. הייתה קריאה אחת במוקד המשטרה", אמר.

אוחיון הוסיף: "אני לא מפחית מעוצמת האירוע, ואני לא יודע מה עוצמתו, אך לפי הבדיקות שלנו מדובר בעבירה מסוג עוון של מעשה מגונה בפומבי. לאור ההד הציבורי נבדוק את הדברים, נבחן אותם ונראה אם ומה צריך לעשות בהמשך האירוע".

אתמול (ג') דווח כי לפני כשבועיים קיימה האישה יחסי מין עם מספר גברים בחוף הים. עדת ראייה סיפרה כי התקשרה למוקד המשטרה לדווח על המקרה, אך המוקדנית אמרה לה כי היא לא יודעת היכן החוף נמצא וכי אין לה ניידת באזור. לפי המשטרה, למקום הגיעו שוטרים שלא הבחינו בדבר יוצא דופן.

במשטרה קוראים הבוקר לעדי ראייה שהיו באירוע ליצור קשר עמה קשר ולדווח על שראו למען התקדמות החקירה.