אלי טביב הודיע: "הפועל ת"א עומדת למכירה"

הבעלים הודיע כי יעמוד בהתחייבות עד סוף העונה: "בעקבות ההטרדות הנמשכות כנגד בני משפחתי, החלטתי להעמיד את הקבוצה על המדף"

תשעה חודשים לאחר שזכה בהליך ה"במבי" מול מוני הראל, והפך לבעלים היחיד של הפועל ת"א, הודיע היום (שבת) אלי טביב כי הוא מעמיד את המועדון למכירה.

"לאור האירועים החמורים בכדורגל הישראלי וההטרדות הנמשכות כנגד בני משפחתי, החלטתי להעמיד את הקבוצה על המדף למכירה", אמר טביב באמצעות משרד הייעוץ התקשורתי שלו, דן-אורן. "אני אקיים את כל התחייבויותיי עד סוף העונה. הליך מכירת הקבוצה ינוהל על-ידי עו"ד יורם זמיר".

טביב התייחס לשיקוליו לעזוב את הפועל: "הדברים החמורים שקורים כבר תקופה ארוכה אינם מאפשרים לי להמשיך ולהשקיע בקבוצה. ביום שישי הזדעזענו כולנו מהאלימות בין שחקני הפועל רמת גן לבני לוד - מקרה מזעזע שראוי לכל גינוי", המשיך טביב. "אך, לצערי, זה לא היה האירוע החמור היחיד באותו יום. ביום שישי האחרון התייצבה קבוצת מפגינים מול חנויות השייכות לאשתי דנה. המפגינים קראו לעוברים ושבים להימנע מלקנות בחנויות אלו. זהו עוד אירוע חמור מיני רבים אותו עוברת המשפחה שלי כבר שבועות ארוכים".

"הכתובת הייתה על הקיר כבר לפני חודשים רבים", סיכם טביב. "התרעתי על האלימות שוב ושוב אבל כל הגורמים בחרו לשתוק - השרה לבנת, הכנסת, הגורמים האחראים בספורט ובכדורגל, המשטרה! נמאס לי מהאלימות בכדורגל! זהו לא הכדורגל אליו פיללתי או שרציתי להיות חלק ממנו".