מנכ"ל רציו: מי ייתן ונעמיק בחקר גיאולוגי, ואולי נמצא נפט

קירוב לבבות, פתיחות וסולידריות: מה מאחלים מנכ"לים מובילים למדינה ולאזרחיה, לרגל יום העצמאות ה-64

מנכ"ל צים רפי דניאלי: שגשוג

"חגיגות 64 שנים למדינה הן הזדמנות לציין את הישגיה הרבים של ישראל, ואת החברות המייצגות אותה. הידע והתוכן שמייצרת ישראל במגוון התחומים מעמיד אותה בשורה אחת יחד עם מדינות גדולות וחזקות ממנה, והופך אותה לצלע משמעותית במפה הכלכלית העולמית. התהפוכות הרבות שעברה המדינה לאורך השנים וההיסטוריה המורכבת שלנו מלמדות על חוזקה ועל כושר ההתמודדות הבלתי רגיל עם משברים הן בפן הכלכלי והן בפן החברתי. אנו מאחלים ומייחלים לעתיד של שלום, שגשוג כלכלי והישגים שיעניקו גאווה ישראלית לכולנו".

מנכ"ל ונשיא מכתשים אגן ארז ויגודמן: מימוש

"רק בת 64. זעירה, אבל מובילה עולמית, בעלת השפעה ולעיתים מעצמה ממש, בכל-כך הרבה תחומים, והכול במקביל למלחמת קיום שלא פסקה לרגע. התרבות המיוחדת, שצמחה מהמחסור ומהאתגרים הקיומיים, יחד עם הון אנושי מדהים, יצרו תשתית של יוזמה, יצירתיות וחדשנות פורצות דרך. שנשכיל לטפל ביחד גם בפגמים, באתגרים ובסיכונים שלנו, מתוך אופטימיות חזקה. שנדע לממש במקביל את ההזדמנויות הגדולות שהשנים הבאות יציבו בפנינו בעולם שכללי המשחק בו משתנים.

עלי מוהר כתב: 'איך ישראל צומחת מסביבנו, היא חזקה יותר מכל חסרונותינו', אמר וצדק".

מנכ"ל גזית גלוב רוני סופר: סולידריות

"כמי שגר שנים ארוכות בחו"ל ועדין מרבה בנסיעות, המשפט 'אין לי ארץ אחרת' חוזר ועולה בכל יום עצמאות מחדש. השנה מדינת ישראל חוגגת 64 שנה להקמתה ומדהים לראות מה השיגה בכל-כך מעט זמן: הוקם בה ישוב לתפארת, תעשייה שאפשר רק להתגאות בה וחברות בינלאומיות המוכרות ומוערכות בכל העולם. אני מאחל לכולנו שנחיה באווירה של פתיחות וסקרנות לדעת יותר, לשאוף יותר ולפרגן להצלחות, שנצליח למנף את ההישגים שלנו בסביבה הבינלאומית, שנחיה בתחושת ביטחון ושנשכיל לשמור על עקרון הסולידריות הישראלית והעזרה ההדדית".

מנכ"ל רציו יגאל לנדאו: יזמות

"לכבוד יום עצמאותה של מדינתנו, אני מבקש לאחל לכולנו עצמאות אנרגטית.

"מי ייתן שנעמיק בחקר הגיאולוגיה של אגן הלבנט, ותימשך רוח היזמות המצוינת, שמתבטאת גם במציאת גז ואף אולי נפט, בכמויות מכובדות עבור המשק הישראלי ולצורכי יצוא.

"המשך מגמה זו תאפשר הוזלת תעריפי החשמל והמים לטובת הצרכנים הישראלים.

"בעיקר תאפשר המשך מגמה זו הסתת משאבים רבים למען הדורות הבאים ולשיפור איכות חייהם, בדגש על השקעה במערכות החינוך והבריאות, ויש לייחל לכך".

מנכ"ל אל על אליעזר שקדי: שלום

"יום העצמאות הוא מיוחד עבור כולנו.

שלוש שנים אחרי השואה הגדולה ביותר בתולדות העם היהודי, הקמנו מדינה שלנו בארץ ישראל.

מדינה יהודית חופשית, דמוקרטית וגאה. לקראת יום העצמאות ה-64 למדינת ישראל, אני רוצה לאחל לכולנו, ששנת העצמאות הבאה שלנו תהיה שנה של ביטחון, שנה שבה נמצא נתיבים חדשים לשלום.

שתהיה זו שנה של שגשוג וקירוב לבבות".

מנכ"לית AIG חוה שפירא פרידמן: שיפור חברתי

"יום העצמאות מהווה תזכורת לכך שאל לנו לקחת כמובן מאליו את עובדת היותנו עם חופשי. ברצוני לברך את אלו שנטלו חלק במחאה החברתית, שלא רצו להמשיך לקבל דברים כמובנים מאליהם. המשיכו במאבק על מנת שיישא פרי ויוביל לשיפור הכלכלה והחברה. ברצוני לברך את חיילי צה"ל ששומרים על ביטחוננו, ובהזדמנות זאת אוסיף גם ברכה אישית לבתי החיילת שלקראת יום העצמאות החלה את מסלול ההכשרה לקצונה בצה"ל".

מנכ"ל 012 עופר פרי: חופש

"אזרחי המדינה השמיעו השנה את קולם באופן נחרץ ונתנו משנה תוקף למילה 'עצמאות'. באופן מעורר הערכה, הם הצהירו ברוב גדול כי אין לתפוס אותם עוד באופן מובן מאליו. על כן, לרגל יום העצמאות ה-64, שהוא גם יום הולדתי ה-50, אני מאחל לכולנו להמשיך ולטפח את חופש הבחירה האישי, ליהנות מפירות העצמאות שמביאה עמה התחרות החופשית במשק הישראלי ולהצעיד את ישראל כמובילה עולמית בתחום היזמות והטכנולוגיה".

מנכ"ל סלקום ניר שטרן: שייכות

"המדינה שלנו הגיעה לגיל האולטימטיבי של המבחן האלמותי, שעליו כתב פול מקרטני את שירו המפורסם 'When I'm 64'.

"ובכן מדינתנו היקרה, גם בגיל 64 אנחנו זקוקים לך, ולא פחות מבעבר.

"אנחנו נמשיך להיות חלק ממך, לטפח אותך ומעל הכול לאהוב אותך. ושלא כמו בשיר, את רק הולכת ומשתבחת עם השנים. "יום ההולדת שלך, מדינת ישראל, הוא חגיגה אדירה עבור כולנו".