לאלפיון העליון: כאל השיקה את כרטיס Infinite של ויזה

תחת הסלוגן "היהלום שבארנק" השיקה היום כאל את כרטיס האשראי היוקרתי, הפונה ללקוחות הפרימיום של הבנקים

היצע כרטיסי האשראי לאלפיון העליון מתרחב. תחת הסלוגן "היהלום שבארנק" השיקה היום (ד') כאל את כרטיס האשראי היוקרתי Infinite של ויזה. מנכ"ל כאל הוא ישראל דוד, והחברה נמצאת בבעלות דיסקונט והבינלאומי.

Infinite הוא כרטיס אשראי הפונה ללקוחות הפרימיום של הבנקים ומציע להם מוצר לייף סטייל על פלטפורמה של כרטיס אשראי, כולל שירותי קונסיירז' מלאים, נסיעות, מסעדות, קניות, מלונות, ספא, טיולים, המלצות והזמנות בתחום הבידור והספורט, כניסה לטרקליני VIP בכל העולם - ללא תשלום. בנוסף יקבלו מחזיקי הכרטיס יחס המרה מועדף לנקודות מועדון הנוסע המתמיד של אל-על; 290 שקל שווים נקודת טיסה.

אחד השימושים הנפוצים בכרטיס הוא הזמנת כרטיסים למופעים ואירועי ספורט. כאל הקימה מוקד שירות מיוחד ללקוחות אלה, שתפקידו לממש בקשות בעבור מחזיק הכרטיס. המוקד פועל 24 שעות ביממה.

בעולם קיימים 3 כרטיסים כאלה: כרטיס הסנטוריון (Centurion) של אמריקן אקספרס; וורלד סיגניה (World Signia) של מאסטרקארד וכאמור Infinite של ויזה.

ישראכרט משווקת מ-2006 את כרטיס הסנטוריון, כרטיס אשראי בצבע שחור המיועד לאלפיון העליון. עד כה הונפקו כ-800 כרטיסים. ישראכרט ולאומי קארד משווקות בנפרד מ-2007 את וורלד סיגניה, ועד כה הונפקו בשתי החברות 2,000 כרטיסים. עד כה הונפקו כ-2,800 כרטיסי פרימיום בישראל בסך-הכול.