סרגון מרחיבה פעילותה בארה"ב: זכתה בפרויקט בפלורידה

הפתרונות של סרגון, יאפשרו לראשונה, שירותי אינטרנט בפס רחב בקצבים גבוהים ל-15 מחוזות בפלורידה ■ עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: "הטכנולוגיה והמומחיות של סרגון יסייעו להתפתחות הכלכלה המקומית"

סרגון מדווחת היום (ד') על זכייה בפרויקט של תאגיד FRBA - Florida Rural Broadband Alliance. הארגון בחר במשפחת הפתרונות FibeAir IP-10G ו- FibeAir 2500 לכל רשתות ה-IP של הארגון. הפתרונות של סרגון, יאפשרו לראשונה לספק לתושבים שירותי אינטרנט בפס רחב בקצבים גבוהים ל-15 מחוזות כפריים ומרוחקים בפלורידה.

הטכנולוגיה של סרגון מאפשרת לבנות רשתות אלחוטיות לתקשורת בפס רחב במהירות ובעלויות נמוכות יחסית לתחרות. בכך היא מאפשרת גישה לשירותים מתקדמים גם במקומות אליהם לא ניתן, או לא משתלם, לסלול סיבים אופטיים .

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: "פתרונות ה-IP של סרגון מסייעים בהקמת רשת יעילה וחסכונית ומספקים ללקוחות החזר השקעה מהיר. הטכנולוגיה והמומחיות של סרגון יאפשרו ל- FRBA לספק תקשורת בקצבים גבוהים ושירותי פס רחב לקהילות החלשות בפלורידה, ובכך לסייע להתפתחות הכלכלה המקומית".

ג'ינה ריינולדס, מנכ"ל משותף ב-FRBA אמרה כי "הניסיון והמומחיות של סרגון, יחד עם הביצועים האמינים, הקצבים הגבוהים והאיכות הגבוהה של המערכות שהיא מספקת, הביאה לבחירתנו בפתרונות של סרגון. סרגון הצליחה להפחית את העלות הכוללת של הרשת האלחוטית, תוך שהיא מאפשרת לנו לספק שירותים במהירות גבוהה יותר."