פרויקט מגורים ומסחר במקום תחנת דלק במרכז ירושלים

על פי הדיווח של חברת דלק ישראל לבורסה רווח ההון הצפוי לחברה מהעסקה עתיד לנוע בין 23 מיליון שקל לבין 26 מיליון שקל לפני מס

חברת אקה נדל"ן הנמצאת בבעלותו של היזם אלי קליין רכשה מדלק ישראל את מתחם תחנת הדלק "הטורים" במרכז ירושלים ב-48.5 מיליון שקל. במקום מתעתדת החברה לבנות פרויקט מגורים משולב עם מסחר.

מדובר בתחנת דלק הממוקמת ברחוב הטורים פינת יפו ועל המתחם המשתרע על שטח 2.2 דונם קיימת תב"ע מאושרת לפרויקט מסחר ומגורים בהיקף של כעשרת אלפים מ"ר בנוי בשטחים עיליים וכן 5,000 מ"ר שטחי חניה ומחסנים תת קרקעיים.

פינוי התחנה יתבצע תוך שנה ובמקביל מתכננת החברה לקדם את הפרויקט על השטח. חלקו הארי של הפרויקט, כ-8000 מ"ר בנוי עתיד לכלול דירות מגורים ושאר השטח, כ-2000 מ"ר, למטרת מסחר בשני מפלסים.

על פי הדיווח של חברת דלק ישראל לבורסה רווח ההון הצפוי לחברה מהעסקה עתיד לנוע בין 23 מיליון שקל לבין 26 מיליון שקל לפני מס.

עוד דיווחה החברה כי: "החברה תשכור את תחנת התדלוק מהקונה לתקופה שהוסכמה וזאת החל ממועד תשלום מלוא התמורה ועד למועד שנקבע בין הצדדים לפינוי התחנה".

מחברת אקה נדל"ן נמסר כי בצמוד למתחם המדובר עובר תוואי הרכבת הקלה והפרויקט המתוכנן צפוי להיבנות כפרויקט סגור. לחברה היקף פעילות של כ-10 פרויקטים הכוללים כמה מאות יחידות דיור ולמעלה מ-25 אלף מ"ר שטחי מסחר ומשרדים.