ויולה פרייבט אקוויטי מצטרפת להשקעה ב-myThings עם 8.4 מ' ד'

בוויולה מוסרים, כי השקיעו 8.4 מיליון דולר בחברה, כשחלק מהסכום הושקע במסגרת סבב הגיוס בחודש מארס ■ myThings מתמחה ביצירת פרסומות דינמיות, שמותאמות אישית לכל גולש על-פי הרגלי הגלישה ומאפייני הצריכה שלו

חודשיים אחרי שחברת הסטארט-אפ הישראלית myThings הודיעה על השלמת סבב גיוס של 15 מיליון דולר, הודיעה היום (ב') קרן ההשקעות ויולה פרייבט אקוויטי כי גם היא לקחה חלק באותו סבב.

בוויולה מוסרים, כי השקיעו 8.4 מיליון דולר בחברה, כשחלק מהסכום הושקע במסגרת סבב הגיוס בחודש מארס בהובלת קרן השקעות משותפת של אורנג' וענקית הפרסום פובליסיס לצד משקיעים קיימים כמו כרמל ונצ'רס, Accel Partners ודויטשה טלקום, ושאר הסכום שימש לרכישת אחזקות של משקיעים פרטיים קיימים בחברה. בעקבות השקעה זו, יצטרף סמי תותח, שותף בוויולה פרייבט אקוויטי, לדירקטוריון myThings.

חברת myThings, שהוקמה ב-2005, מתמחה בהגדלת ההכנסות של אתרים ומפרסמים באמצעות יצירת פרסומות דינמיות, שמותאמות אישית לכל גולש על-פי הרגלי הגלישה ומאפייני הצריכה שלו. החברה יוצרת יותר ממיליארד באנרים מותאמים אישית מדי חודש.

לדברי תותח, "myThings נהנית ממובילות טכנולוגית, הנהלה מרשימה ומיצוב חזק בשוק שהולך וגדל. פוטנציאל הצמיחה של החברה בשנים הקרובות הוא גבוה. זהו העיתוי הנכון מבחינתנו להיכנס לחברה ולהצטרף לרשימת משקיעים מרשימה ביותר, המגבה אותה בהמשך הצמיחה".

מנכ"ל ומייסד myThings, בני ארבל, הוסיף כי "אנחנו שמחים על הצטרפותה של קרן ויולה פרייבט אקוויטי לקבוצת המשקיעים ב-myThings. אנו רואים בכך הבעת אמון בפתרונות הפרסום המתקדמים של החברה הנמצאת כיום בתנופת צמיחה משמעותית. ההשקעה תשמש להאצת החדשנות הטכנולוגית של החברה ולהרחבת פעילותה לשווקים חדשים".

חברת myThings רשמה ב-2010 הכנסות של כ-10 מיליון דולר. בשנה שעברה רשמה החברה גידול משמעותי בהכנסות שאיפשר לה לסיים את 2011 עם רווח בשורה התחתונה. myThings פעילה כיום ב-14 מדינות בהן בריטניה, צרפת, גרמניה, ספרד, איטליה, הולנד, רוסיה, ארה"ב, הודו ויפן. כמו כן, ישמש הכסף לקידום טכנולוגיות פרסום חדשות ולגיוס עובדים. החברה מעסיקה 100 עובדים, מתוכם 65 בישראל, ובכוונתה לגייס עובדים נוספים.