הוארך מעצר החשוד באונס בגן העיר; טוען: גנבתי, לא אנסתי

החשוד, שוהה בלתי חוקי מאזור שכם, מכחיש את המיוחס לו וטוען כי גנב מהזוג את הטלפונים הסלולריים שלהם אך לא פגע בהם ■ מעצרו הוארך ב-9 ימים

‎‎בית משפט השלום בתל-אביב האריך היום (ג') ב-9 ימים את מעצרו של הצעיר הפלסטיני, בן 21, שנעצר אתמול (ב') בחשד שבשבת האחרונה אנס נערה בחניון גן העיר בתל-אביב והכריח את בן-זוגה לקיים עמה יחסי מין בפניו. ‏

‏"חרף פרק הזמן הקצר שעבר ממועד האירוע התקדמה החקירה כברת דרך משמעותית, והתקבצו לתיק החקירה מספר ראיות בעלות משקל", כתב השופט בני שגיא בהחלטתו.

במהלך דיון הארכת המעצר אמר נציג המשטרה כי הצעיר, תושב אזור שכם ששוהה בארץ באופן לא חוקי, מכחיש בחקירתו את המיוחס לו, וטוען כי גנב מבני-הזוג את הטלפונים הסלולריים שלהם, אך לא פגע בהם.

עוד אמר נציג המשטרה כי לאחר מעצרו נשך הצעיר את אחד השוטרים וביצע מעשי אלימות נוספים במהלך המעצר.

‏באשר לאופן שבו הצליחה המשטרה לאתר את החשוד, אמר נציג המשטרה כי "הייתה לנו אינפורמציה על התיאור שלו. מי שביצע את המעשים לא היה רעול-פנים, והתיאור דומה לחשוד".

בא-כוחו של החשוד, עו"ד רן אלון מהסנגוריה הציבורית, טען מנגד כי "לא מן הנמנע שהצעיר חף מפשע", וביקש מבית המשפט להתחשב בגילו הצעיר של החשוד, בעובדה שאין לו עבר פלילי ובכך שהוא מכחיש את המעשים המיוחסים לו.

‏על-פי החשד, בליל שבת האחרון פגש הצעיר בזוג בני ה-18 באקראי, עקב אחריהם עד לחניון גן העיר בתל-אביב, ותחת איומי סכין הוביל אותם לשירותים, שם דרש מהם לקיים בפניו יחסי מין. לאחר מכן אנס את הנערה וביצע בה מעשים מיניים נוספים. בהמשך גנב החשוד את הטלפונים הסלולריים של שני הצעירים ונמלט מהמקום.

אתמול עצרה המשטרה את הצעיר וכן 4 אנשים נוספים החשודים במעורבות במעשה.