ח"כ ניסים זאב: "אאסור קיום יחסי מין מחוץ הנישואים"

ח"כ זאב מש"ס בשיחה עם אתר "גלובס": "אם רוצים להגביל את הדתיים להינשא רק בגיל 18, צריך להגביל גם מהצד השני"

"חוסר האחריות של נערים ונערות בישראל שמקיימים יחסי מין מחוץ לנישואים, נכנסים להריון ואחר-כך מבצעים הפלה - הפך לבעיה רצינית של ישראל. אני מתכוון להעלות הצעת חוק בכנסת לאסור קיום יחסי מין מחוץ לנישואים" - כך אומר היום (ב') ח"כ ניסים זאב (ש"ס) בשיחה עם "גלובס".

זאב אמר את הדברים בהקשר לדיון שהתקיים היום בוועדת חוק חוקה ומשפט בכנסת, בהצעת החוק של ח"כ זהבה גלאון להעלאת גיל הנישואים מ-17 ל-18. הצעתה של גלאון אושרה בקריאה ראשונה.

זאב ושאר חברי ש"ס התנגדו כמובן להצעת החוק של גלאון, וחבר הכנסת מש"ס אף חשף בדיון את כוונתו להציע הצעת חוק משלו על הגבלת יחסי המין. גלאון, כנראה, התפלאה מאוד מההצעה והעלתה את תוכנה לפייסבוק שלה - מה שהפך ויראלי ברשת מהר מאוד.

זהבה גלאון / צילום: מתוך הפייסבוק
 זהבה גלאון / צילום: מתוך הפייסבוק

"אם רוצים להגביל את הדתיים להינשא רק בגיל 18, צריך להגביל גם מהצד השני", אמר זאב בשיחה עם "גלובס". "מתחוללת הפקרות בכל רחבי הארץ שצעירים מקיימים זה עם זה יחסי מין שלא בנישואים, וצריך להפסיק עם זה. יש אלפי הפלות של צעירות בישראל, וזה הפך למכת מדינה", לדבריו.

זאב אמר "לגלובס" כי בכוונתו להעלות הצעת חוק שתגביל כאמור את יחסי המין מחוץ לנישואים, או לכל הפחות להכניס תיקון בהצעת החוק של גלאון, כשזו תגיע לקריאה שנייה ושלישית בכנסת.