ראש עיריית קריית מלאכי חשוד באונס נוסף; מעצרו הוארך ב-3 ימים

במהלך דיון הארכת המעצר התברר כי למשטרה הגיעה אישה נוספת הטוענת כי מוטי מלכה אנס אותה בלשכתו ■ סגן ראש העיר יוסי סולימני שוחרר למעצר-בית

בית משפט השלום בראשון-לציון האריך הבוקר (ד') ב-3 ימים את מעצרו של מוטי מלכה, ראש עיריית קריית מלאכי, החשוד באונס עובדת לשעבר בעירייה ובלקיחת שוחד.

במהלך דיון הארכת המעצר התברר כי למשטרה הגיעה אישה נוספת הטוענת כי מלכה ביצע בה אונס. לדבריה, מלכה אנס אותה בלשכתו בעירייה.

בא-כוחו של מלכה, עו"ד אבי חימי, טען בדיון הארכת המעצר כי אין עוד צורך חקירתי להותיר את מלכה במעצר. "האיש מותש ועייף ולא יכול לעמוד בזה יותר, משגעים אותו", אמר חימי. עוד טען חימי כי הוא יודע ש"יש אנשים וגורמים רעים שעומדים מאחורי הקלעים של חלק מהמתלוננות".

בתוך כך, סגן ראש העיר יוסי סולימני החשוד אף הוא בביצוע עבירות מין באחת מעובדות העירייה, שוחרר היום למעצר-בית למשך 30 יום.

מלכה נעצר לפני כשבועיים על-ידי המשטרה ביחד עם בנו, עם סולימני ועם בכירי עירייה נוספים, והוא חשוד באינוסן של המתלוננות שאחת מהן עבדה תחתיו בעירייה, בבעילה אסורה בהסכמה, מעשה סדום, מעשה מגונה, הטרדה מינית והתנכלות, תקיפה, סחיטה באיומים ולקיחת שוחד.