שיכון ובינוי נדל"ן תקים מתחם עסקים בחדרה ב-400 מ' ש'

שיכוי ובינוי נדל"ן שבשליטת שרי אריסון רכשה מאזורים 50% מהקרקע שבמתחם אגרובנק בחדרה ב-70 מיליון שקל ■ התב"ע על השטח מאפשרת בניית עד 35 אלף מ"ר למסחר בתוספת יותר מ-80 אלף מ"ר למשרדים ולתעסוקה

חברת שיכון ובינוי נדל"ן, שבשליטת שרי אריסון, רכשה מחברת אזורים, שבשליטת הרשי פרידמן, קרקע בשטח 56 דונם בחדרה תמורת 70 מיליון שקל. בשטח תקים שיכון ובינוי מרכז מסחרי ומתחם משרדים, בהשקעה מוערכת של כ-400 מיליון שקל.

הקרקע, שבמתחם אגרובנק בחדרה, ממוקמת סמוך לכביש החוף, ליד הכניסה הראשית העתידית של חדרה. אזורים החזיקה למעשה ב-112 דונם, אך 50% מהם מכרה בספטמבר לקבוצת אמירי גן, ואת ה-50% הנוספים מכרה כעת לשיכון ובינוי.

הזכויות בשטח הן לבניית פארק עסקים ומסחר ושיכון ובינוי נדל"ן, בניהולו של תמיר דגן, מעריכה שתתחיל בבניית המתחם בתוך כשנה וחצי. אין זה הפרויקט הראשון של החברה בחדרה, שם היא מקימה את פרויקט המגורים "חלומות פארק חדרה", הכולל כ-2,000 דירות.

במתחם המסחרי שתקים שיכון ובינוי היא תשקיע לפי הערכות כ-400 מיליון שקל, כאמור. טרם ידוע מה יהיה היקף הפרויקט, אך התב"ע (תוכנית בניין עיר) שחלה על השטח מאפשרת בניית עד 35 אלף מ"ר למסחר בתוספת יותר מ-80 אלף מ"ר למשרדים ולתעסוקה.

אופיר גרינברג, מנכ"ל אזורים, ציין כי "אנחנו ממשיכים ליישם את האסטרטגיה שלנו, מיקוד בתחום הנדל"ן למגורים בישראל, תחום בו לאזורים יש יתרון יחסי מובהק"‏.