עזריאלי מדווחת על גידול של 9% ברווח הנקי ל-198 מיליון שקל

החברה רשמה הכנסות של 1.8 מיליארד שקל, כשהגידול המרכזי נובע ממגזר המרכזיים המסחרים והקניונים בישראל ■ עם זאת, החברה מפספסת את תחזית הרווח (2.2 שקלים למניה) אך עומדת בתחזית ההכנסות (1.8 מיליארד שקל)

קבוצת עזריאלי מפרסמת היום (ב') את דוחותיה לרבעון הראשון של 2012, כאשר בשורה התחתונה החברה מדווחת על גידול של 9% לרמה של 198 מיליון שקל, זאת לעומת רווח של 181 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הנקי נובע בעיקר בשל גידול של 14% ב-NOI, שהסתכם בכ-269 מיליון שקל, וכן גידול של כ-13% בפעילות הנדל"ן שהתסכמה ב-174 מיליון שקל.

בשורה העליונה מדווחת החברה על הכנסות של 1.86 מיליארד שקל, זאת לעומת 1.48 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול המרכזי נובע מהכנסות ממגזר מרכזים מסחריים וקניונים בישראל (הפעילות המרכזית של החברה) לרמה של 215 מיליון שקל (גידול של 11%), זאת לעומת 194 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

קונצנזוס האנליסטים של "גלובס" ופסגות, הצביע על רווח נקי למניה של 2.2 שקלים, והכנסות של 1.8 מיליארד שקל, כך שהחברה פספסה את תחזית הרווח אך עמדה בתחזית ההכנסות.

"קבוצת עזריאלי מציגה גם ברבעון זה צמיחה בביצועים השוטפים, יזמות בהיקפים חזרי תקדים המהווה מנוע צמיחה עתידי ועוצמה במבנה הפיננסי האיתן בליבת עסקיה", אומר שלמה שרף מנכ"ל הקבוצה.

נעם פינקו, אנליסט פסגות, אמר כי: "זהו דוח טוב מאוד ברמה התפעולית המצביע על המשך צמיחת פעילות החברה, הן בנכסי הנדל"ן הקיימים והן בנכסים חדשים. לאור עדכון המודל אנו מורידים את מחיר היעד למניה מ- 104 שקל ל-101 שקל. אנו מותירים את המלצת קניה היות ולהערכתנו בשוק תנודתי, מנייה דפנסיבית כעזריאלי עשויה להניב ביצועי יתר".