אבסורד: משרד התקשורת לא מאשר את הגלקסי S3

הגלקסי S3 של סמסונג יושק מחר במדינות רבות בעולם, אבל במשרד התקשורת לא מספקים אישור סוג למכשיר החדש, ובלעדיו לא ניתן למכור את המכשיר - לא בחנויות הפרטיות ולא במפעילות הסלולר

אבסורד במשרד התקשורת: מחר (ג') יושק במדינות רבות בעולם הגלקסי אס 3 של סמסונג, אבל בישראל משרד התקשורת לא מספק אישור סוג למכשיר החדש. משמעות הדבר - איסור מכירה גורף לסמארטפון בישראל. ללא אישור סוג ממשרד התקשורת, לא ניתן למכור את הטלפון, לא בחנויות הפרטיות ולא במפעילות הסלולר.

מחר מתכננת חברת סאני, יבואנית סמסונג מובייל בישראל, מסיבת עיתונאים להצגת המכשיר החדש ולחשיפת תוכניות השיווק וכנראה גם פרסום מחירו ברשתות. החברה שנמצאת בדקה התשעים לפני השקת הסמארטפון בשבוע הבא בארץ, צריכה למצוא פתרון לעיכוב המוזר הזה.

גורמים במשרד התקשורת ציינו בפני "גלובס", שעדיין לא ניתן אישור סוג למכשיר.

הגלקסי אס 3 כולל גם מסך ענק - 4.8 אינץ' (לעומת 4.3 אינץ' בגלקסי אס 2). מהנדסי החברה הבינו שמסך גדול הוא חשוב לחלק מהמשתמשים ולתחרות מול המכשירים עם מסכי הענק מהמתחרות (פרט לאייפון שעדיין מגיע עם מסך 3.5 אינץ'), אבל הנדסת האנוש של הטלפון לא יכולה להיות גדולה מדי. לכן בחברה צמצמו את המסגרת והגדילו את המסך על חשבונה, כך שהמכשיר לא יהיה גדול מדי מהאס 2.

אחד הדברים המעניינים במכשיר, היא טכנולוגיית זיהוי תנועות עיניים בשם Smart Stay, המאפשרת למכשיר לעקוב אחר מבטו של המשתמש. הדבר מאפשר לו לכבות את הצג, כאשר האדם מסיר את עיניו מהמסך או להשאיר אותו דלוק זמן ארוך יותר מהרגיל, כאשר המשתמש מתעכב בקריאת מסמך מסוים.

לא ניתן היה לקבל את תגובת סאני עד לפרסום הידיעה.