שוב בעיות בגישה לאתר וואלה: גולשים התקשו להיכנס למייל

בניגוד לאירוע אתמול, בו דאגה וואלה בחלק מהמקרים לפרסם הודעת התנצלות, היום נתקלו הגולשים בעמוד שגיאה של הדפדפן ללא כל הודעה מטעם החברה

יום שני ברציפות שגולשי וואלה סובלים מבעיות גישה לאתר ולמייל האישי. אתמול (ד') אירעו בעיות בכניסה לאתר, והודעות שגיאה הופיעו למי שגלש אליו, ואילו בשעות האחרונות הגיעו ל"גלובס" תלונות רבות על כך ששירות הדואר האלקטרוני של האתר, אחד העמודים הפופולריים בוואלה, אינו זמין או נגיש לשימוש.

בניגוד לאירוע אתמול, בו דאגה וואלה בחלק מהמקרים לפרסם הודעת התנצלות, היום (ה') נתקלו הגולשים בעמוד שגיאה של הדפדפן, ללא כל הודעה מטעם החברה. בשעה האחרונה ניכר שיפור בגישה לשירות המייל.

יש לציין כי בימים האחרונים נוצרו בעיות בגלישה גם באתר תפוז, ועלתה הערכה כי ייתכן ומדובר בהתקפת האקרים, בצל תולעת המחשבים Flame שתקפה מחשבים באיראן ובמדינות נוספות במזרח התיכון. עם זאת, גורמים המקורבים לוואלה הבהירו כי לפחות במקרה שלהם אין מדובר בהתקפת האקרים.

מוואלה נמסר בתגובה כי "תקלת חשמל שאירעה הבוקר בחוות השרתים של האתר גרמה לבעיות גישה לשירותי האתר ובכללם גם שירות הדואר. אנו מטפלים בבעיה ומחזירים את השירותים באופן הדרגתי לפעילות מלאה. החברה מצטערת על אי-הנוחות הזמנית שנגרמה לגולשים".