לאחר קבלת אישור ה-FDA: דקסון משקיעה 6.6 מ' ש' במדיגוס

במסגרת ההנפקה הפרטית, יוקצו לדקסון מניות המהוות כ-7.39% מהון החברה וכן כתבי אופציה ■ לפני שלוש שנים ביקשה דקסון להשקיע במחיר כפול, אך הצעתה לא התקבלה

חברת מדיגוס הודיעה היום על הנפקה פרטית בסך 6.6 מיליון שקל לדקסון טכנולוגיות, חברה פרטית בבעלות דן אורן. במסגרת ההנפקה יוקצו לדקסון מניות המהוות כ-7.39% מהון החברה וכן כתבי אופציה. החזקותיה של דקסון טרם ההקצאה היו כ-14.84% מהון החברה. ההנפקה הפרטית לדקסון בוצעה במחיר של 99 אגורות למניה, המהווה פרמיה של כ-25% מעל מחיר המניה בבורסה.

ברגעים אלה נסחרת מדיגוס ב-89 אגורות, עלייה של 13.95% לעומת מחירה טרם פרסום ההודעה, ושוויה עומד על 67.4 מיליון שקל.

דקסון היא משקיעה ותיקה במדיגוס, עוד טרם הנפקתה בבורסה. מאז, יחסי החברות ידעו עליות ומורדות. ב-2009 דקסון הציעה שתי הצעות להשקעה במדיגוס במחירים נמוכים ממחירי השוק דאז, אך גבוהים מהיום - 2.25 שקל למניה לפי שווי חברה של 153 מיליון שקל. הצעות אלה לא התקבלו.

בעקבות זאת הציע דן אורן, בעלי דקסון, למכור את המניות בדיסקאונט משמעותי, לפי 2 שקל למניה, וזאת מבלי להתייעץ עם יתר חבריו בדבוקת השליטה בחברה. לאחר זמן קצר בוצעה "סולחה" בין הצדדים ודקסון הגדילה חלקה בחברה במסגרת הנפקת זכויות.

בסוף 2009 פרשה דקסון מדבוקת השליטה בחברה, מה שאפשר לה להגדיל את חלקה במדיגוס דרך רכישות בבורסה, וכך אף עשתה. כעת, כשמחיר החברה נמוך מבעבר כאמור, הסכימה דקסון להשקיע בפרמיה משמעותית על השוק, והצעתה מתקבלת.