כחלון עוצר לסלקום את המבצע לשיווק כרטיסי חיוג

משרד התקשורת מצא כי סלקום פגעה בשוויוניות בין המפעילים הבינ"ל בכך שלא איפשרה הזדמנות שווה למתחרים בנטוויז'ן, ולכן הורה לה לעצור את המבצע

משרד התקשורת החליט שלא לאפשר לסלקום לשווק יותר את המבצע שערכה עם נטוויז'ן לכרטיסי חיוג לחו"ל ולשיחות מקומיות - כך נודע ל"גלובס". אתמול (ב'), הודיע המשרד לסלקום כי עליה לעצור את המבצע ולאסוף את כרטיסי החיוג עד ה-6 ביוני.

ההחלטה לעצור את המבצע של סלקום ונטוויז'ן, שהיא חברה-בת שלה שמוזגה לתוכה באופן מלא, באה בעקבות תלונות שהגיעו למשרד, ולפיהן שיתוף-הפעולה בין החברות אינו מאפשר לשחקנים חיצוניים דריסת רגל ונגישות להציע ללקוחות סלקום להתקשר דרכם.

במסגרת כרטיסי החיוג ("בסט רייט") מציעה סלקום שיחות פנים-ארציות ושיחות בינלאומיות בתעריפים מסוימים. התעריף עבור השיחה הבינלאומית נקבע במסגרת מכרז שפרסמה החברה בקרב המפעילים הבינלאומיים, בו זכתה נטוויז'ן.

לדברי המשרד, הרישיון של סלקום, פרטנר, פלאפון ומירס (הוט מובייל) קובע כי כל מפעיל סלולרי מחויב לתת תנאים שוויוניים למפעילים הבינלאומיים, זאת בנוסף לשירותיו הדרושים לשם מימוש הקישוריות.

המשרד, כאמור, מצא כי סלקום פגעה בשוויוניות בין המפעילים הבינלאומיים בכך שלא איפשרה מתן הזדמנות שווה למתחרים בחברת-הבת שלה, נטוויז'ן, ולכן הורה לה לעצור את המבצע.

סלקום בחרה שלא להגיב לידיעה.