סאני: הצעת רכש לכ-90% מהאג"ח שלה בפרמיה כפולה

החברה מתכוונת לפרסם את הצעת הרכש לאגרות החוב במועד שיהיה תואם למועד השלמת העסקה ■ במסגרת ההצעה, אג"ח סדרה א' תרכש ב-73 אגורות, אג"ח סדרה ב' תרכש בתמורה ל-69 אגורות ואג"ח סדרה ג' תירכש בתמורה ל-65 אגורות

סאני הודיעה הערב (ד') כי היא מגישה הצעת רכש ללפחות 90% מאיגרות החוב של החברה שנמצאות במחזור, במחיר שישקף פרמיה של 100% על מחירן בשוק.

זאת, כחלק מהעסקה לרכישת הפעילות של סמסונג מידי סקיילקס שתועבר להאצ'יסון, כפי שנחתם בעסקה בין אילן בן דב לחברה הסינית. החברה מתכוונת לפרסם את הצעת הרכש לאגרות החוב במועד שיהיה תואם למועד השלמת העסקה והשלמתה תהיה כפופה ותבוצע בד בבד עם השלמת העסקה.

במסגרת ההצעה, אג"ח סדרה א' תרכש ב-73 אגורות, אג"ח סדרה ב' תרכש בתמורה ל-69 אגורות ואג"ח סדרה ג' תירכש בתמורה ל-65 אגורות. מחיר הסגירה של הסדרות נכון ליום האחרון של חודש מאי עמד על 36 אג', 34 אג' ו-32 אג', בהתאמה.

בנוסף, תפורסם על ידי החברה הצעת רכש לרכישת מניות של סקיילקס בכמות שלא תעלה על 7.6% ממניות סקיילקס (כך ששיעור אחזקות הציבור לא ירד מ- 10% מההון המונפק והנפרע של סקיילקס). מחיר הצעת הרכש שיקבע בה יעמוד על 18 שקל למניה - מחיר הגבוה בכ-100% ממחיר הסגירה של מניות סקיילקס בבורסה ביום 5 ביוני, 2012.