אפריקה נכסים חתמה על הסכם שכירות עם אירוסקאוט

במסגרת ההסכם תשכור אירוסקאוט כ-3,200 מ"ר במחיר של 65 שקל למ"ר לתקופה של עשר שנים עם אופציה להארכה לתשע שנים נוספות

חברת אפריקה ישראל נכסים, מקבוצת אפריקה ישראל, הודיעה היום (ב') כי חתמה עם חברת אירוסקאוט (המתמחה בייצור ושיווק מערכות אלקטרוניות) על הסכם שכירות בבניין 11 בפארק ויצמן קריית המדע בשתי קומות בשטח של כ- 3,200 מ"ר לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה של תשע שנים נוספות. הבניין נמצא כעת בשלבי בינוי סופיים והאכלוס מתוכנן ברבעון הראשון של 2013.

אירוסקאוט (Aeroscout), חברת טכנולוגית היי טק ישראלית המפתחת פתרונות מיקום מבוססי Wi-Fi, המאפשרים לארגונים מתחומי הבריאות, הייצור והלוגיסטיקה לשפר תהליכים עסקיים באמצעות מעקב בזמן אמת אחר ציוד ואנשים ברחבי הארגון.

מר שרון זאורבך, מנהל חטיבת נכסים מניבים באפריקה ישראל אמר כי "פארק המדע בקרית ויצמן הינו פרויקט מרכזי של אפריקה ישראל נכסים ומשמש כבית חממה לחברות הייטק וביוטק. תכנונו של בניין 11 נותן את המענה המושלם לצרכיהם המיוחדים של חברות אלו. הסכם זה עם חברת טכנולוגיה מובילה עוד במהלך הבנייה הינו הסנונית הראשונה לחתימה עם חברות נוספות מתחום זה".

בניין 11, אשר נבנה כמו המבנים האחרים בפארק על-ידי אפריקה ישראל נכסים נהנה מסביבה קיימת המתוכננת כקמפוס סגור ופעיל. הבניין מתוכנן על שטח של כ-20,000 מ"ר (בשני שלבים) ועוד כ- 15,000 מ"ר חניונים תת קרקעיים המספקים כ-600 מקומות חניה. המבנה מחולק ל-3 אגפים תכנונו הגמיש מאפשר לקחת חלק מקומה, קומה שלמה או אפילו אגף שלם כולל מעליות נפרדות.

העסקה בוצעה על ידי חיים אגי ואפרת טייטלבוים מחברת מאן נכסים.