דנקנר יתרום 800 אלך שקל לאגודת הסטודנטים בראשות שמולי

התאחדות הסטודנטים בישראל בראשות היו"ר איציק שמולי תקבל את התרומה מקרן "למען הקהילה" של אי.די.בי, במסגרת פרויקט לעידוד סטודנטים לעבור לגור בלוד

התאחדות הסטודנטים בישראל בראשותו של היו"ר איציק שמולי צפויה לקבל תרומה של כ-800 אלף שקל מקרן "למען הקהילה" של קבוצת אי.די.בי שבשליטתו של נוחי דנקנר. זאת, עבור פרויקט סטודנטים בעיר לוד.

הפרויקט בעיר צפוי להציע מלגות לסטודנטים שיעברו לגור בעיר כנגד התחייבותם להתנדב למען הקהילה בעיר. נציין כי שמולי עצמו עבר להתגורר בלוד בתחילת השנה.

מאי.די.בי נמסר בתגובה: "כחלק מפעילות קבוצת אידיבי למען הקהילה בישראל, מאז 2006 מסייעת הקבוצה גם לעיר לוד במגוון פרויקטים ובין היתר, לפרויקטים בתחום החינוך הכוללים: שותפות בפרוייקט 'עיר מנגנת' במסגרתו נרכשו 1,200 כלי נגינה לכיתות ב' וה' בכל בתי הספר היסודיים בעיר; שדרוג בתי הספר היסודיים לוי אשכול והמעפילים; סיוע לנוער בסיכון בשיתוף פעולה עם עמותת עלם וגופים נוספים; התנדבות עובדים של חברות הקבוצה לסיוע, בין היתר, בבית הספר התיכון הערבי בעיר; ובשנה האחרונה גם מתן מלגות לסטודנטים שעוברים להתגורר בעיר ומסייעים לחיזוק חוסנה של הקהילה בלוד".