פעילי המחאה החברתית מתכננים היום "הפגנות זעם" גדולות

גלי צה"ל: ב"הפגנות הזעם" הפעילים מבטיחים כי לא ישקטו עד שיוותר ראש העיר חולדאי על כסאו

פעילי המחאה החברתית מתכננים לקיים הערב "הפגנות זעם" גדולות, שמכוונות בעיקר לעיריית תל-אביב ולעומד בראשה רון חולדאי, כך דווח הבוקר בגל"צ. ההפגנות שמתוכננות להיום ממשיכות את הקו שנקטו הפעילים אתמול, כשפוצצו ישיבה של הנהלת העירייה.

הפעילים מוחים על האיסור של חולדאי להקים אוהלים בשדרות רוטשילד, איסור שהגיע כזכור בתמיכת צו בג"ץ, וטוענים לסתימת פיות מצד העירייה והממשלה. ב"הפגנות הזעם" הפעילים מבטיחים כי לא ישקטו עד שיוותר ראש העיר חולדאי על כסאו.

כאמור, הפעילים יפגינו היום במחאה על הקשיים שמערים ראש העיר על פעילות המחאה ברחבי העיר, וכן על רקע האלימות המשטרתית כלפי המפגינים בסוף השבוע האחרון - מה שהצית את גל המחאה הנוכחי.

הפעילים בישיבת העירייה נכנסו לאולם אתמול וקראו קריאות שונות כנגד חולדאי והעירייה. הפעילים לא נתנו לישיבה להתנהל כסדרה, מה שבסופו של דבר גםר לעצירתה הסופית.

חולדאי, מצידו, העלה אתמול סרטון תגובה ליו-טיוב ובו טען כי הוא מתנגד לכל גילוי אלימות, הן מצד המשטרה והן מצד המפגינים, וכי יאפשר את פעולות המחאה במקום שייקבע מראש בת"א. "העיר תל אביב-יפו בראשותי היא עיר המחאות והדמוקרטיה. מי שמדבר איתנו מקבל את האפשרות למחות", דברי חולדאי.