ספא ירושלמי: רשת דואו ספא התל-אביבית מגיעה לבירה

מדובר בשיתוף-פעולה חדש בין הרשת דואו ספא לרשת פתאל ■ הרשת דואו ספא תגיע למלון לאונרדו פלאזה בירושלים

רשת דואו ספא התל אביבית, שהתפרסמה בזכות הקונספט הייחודי של סוויטות טיפול לשהייה ממושכת, שבהן אפשר להישאר ולנוח אחרי הטיפול עצמו, עושה עלייה לירושלים, ומתמקמת במלון לאונרדו פלאזה של רשת פתאל. זהו שיתוף פעולה שני בין רשת פתאל לרשת דואו (הראשון היה בהרודס התל אביבי).

מיקור חוץ של ספא הוא רעיון לא רע בכלל, בעיקר כאשר מדובר בקונספט שכבר הוכיח את עצמו בעבר. אגב, גם ברשת ישרוטל המתחרה עלו על הפטנט, כשפתחו את ספא יערות הכרמל במלון בראשית במצפה רמון, ובמלונות נוספים. אז נכון שדואו היא רשת צעירה, ובכל זאת הזיהוי עם מותג קיים מעניק ערך מוסף למקום. גם עבור הספא עצמו מדובר בשדרוג, משום שהוא יכול להציע למטופלים שאינם אורחי המלון לעשות שימוש במתקני המלון, כמו הבריכה או חדר הכושר. כמו שאומרים, "זה נהנה, וזה אינו חסר".

למרות השידוך המוצלח בין הצדדים, הסניף הירושלמי הוא שונה. אולי מטעמי הגבלת מקום או צורך במקסום רווחים, אבל במקום הסוויטות הפרטיות שיש בתל אביב, שבהן האורח מוזמן לשהות כשלוש שעות במהלך טיפול אחד, לנוח ולהתרווח לפני העיסוי ולאחריו, כאן מדובר בספא עם חדרי טיפול סטנדרטיים, ארבעה במספר. בנוסף ישנו חדר זוגי אחד, עם פינת*מנוחה גדולה ופרטית. האורחים יכולים להזמין אליו בקבוק קאווה או רום סרוויס מהמלון, וליהנות משהות פרטית בג'קוזי.

מתחם דואו ממוקם בירושלים, אבל העיצוב שלו הוא ניו יורקי לגמרי - אורבני, נקי ואלגנטי, ויש בו, בנוסף לחדרי הטיפול, גם ג'קוזי וסאונה רטובה. תפריט הטיפולים כולל מסאז'ים קלאסיים כמו שוודי או עיסוי רקמות עמוק, וגם טיפולים אקזוטיים יותר כמו קונכיות חמות, אבנים חמות ואיורוודה. טיפולים קוסמטיים אין.

כתובת:*דואו*ספא,*מלון*לאונרדו פלאזה,

רח'*המלך*ג'ורג' 47*ירושלים, טל' 02-5373933