בית-שאן: שוטרים הוכו במסיבת רווקים שיצאה משליטה

עפ"י החשד, השוטרים ביקשו להנמיך את המוזיקה במסיבה בעקבות תלונות השכנים - ובתגובה התנפל עליהם בעל השמחה יחד עם כמה מחבריו ותקף אותם

שוטרים הגיעו לפנות בוקר לדירה בבית-שאן בעקבות תלונות מצד תושבים באזור על רעש בלתי נסבל שבקע ממנה. כשהגיעו לייעדם התברר כי במקום נערכה מסיבת רווקים, שמשתתפיה היו באותה העת שיכורים כלוט.

בעל השמחה לא התרגש מנוכחותם של לובשי המדים בביתו, ואחרי שהשיב בשלילה על דרישתם להנמיך את המוזיקה - התנפל עליהם על-פי החשד יחד עם כמה מחבריו ותקף אותם.

"השוטרים שהגיעו ביקשו בסך-הכול להנמיך את המוזיקה ולנתק מהחשמל את מערכת ההגברה", סיפר מפקד תחנת בית-שאן, רב-פקד רן אופיר. "הם היו שיכורים לגמרי, ובתגובה שפכו על השוטרים אלכוהול והיכו אותם".

את לילו האחרון כרווק סיים בעל השמחה במעצר יחד עם ארבעה מחבריו שחשודים במעורבות במעשים, ובמהלך היום (ו') ייערך בבית משפט השלום בנצרת דיון בהארכת מעצרם. השוטרים שהותקפו סבלו מחבלות קלות ולא נזקקו לפינוי לטיפול רפואי.

"אנחנו רואים את האירוע הזה בחומרה רבה", הבהיר רפ"ק אופיר. "חבל מאוד שאירוע שאמור היה להיות שמח גלש לפסים אלימים בגלל שתיית אלכוהול וחוסר כבוד לשלטון החוק".