מבני תעשיה מוכרת 3 קומות משרדים בהרצליה בכ-53 מ' ש'

החברה תמכור את המשרדים שנמצאים במגדלי אקרשטיין בהרצליה פיתוח ליזם פרטי תושב חוץ ■ התשלום יתבצע בשני שלבים כשהתשלום הראשון בסך 19 מילון שקל ישולם עם החתימה על העסקה

חברת מבני תעשיה ממשיכה באסטרטגיית מימוש הנכסים. החברה דיווחה הבוקר על התקשרות בהסכם עם יזם פרטי, תושב חוץ, למכירת שלוש קומות ו-73 מקומות חניה בפרויקט מגדלי אקרשטיין בהרצליה פיתוח בעבור כ-53 מיליון שקל.

שלוש הקומות לגביהן התקשרה החברה עם הרוכש ממוקמות במגדל D בפרויקט, משתרעות על שטח 3,800 מ"ר ומושכרות למטה הישראלי של חברת נובל אנרג'י. הסכם השכירות הקיים הוא עד לשנת 2017 עם אופציות להארכה.

על פי דיווח החברה, העסקה תתבצע בשני חלקים כאשר 19 מיליון שקל יועברו לחברה במועד חתימת העסקה ויתרת התשלום, כ-34 מיליון שקל, בתוספת הפרשי הצמדה למדד יועבר במועד מסירת החזקה בנכס. עוד על פי דיווח החברה לבורסה העסקה עתידה להניב רווח של כ-5 מיליון שקל ברוטו לפני הוצאות מכירה ולפני השפעות מס, והתזרים הפנוי מהמכירה (לפני הוצאות מכירה ומס) צפוי לעמוד על סך כולל של 53 מיליון שקל ברוטו.

פרויקט מגדלי אקרשטיין נבנה ומנוהל בשותפות של מבני תעשיה וחברת אקרשטיין. הפרויקט כולל 4 מגדלי משרדים המתנשאים לגובה של 12 קומות, חניון תת קרקעי וכן מתחם מסחרי בקומת הקרקע. בין החברות המאכלסות את המגדלים: קרן ההון סיכון פיטנגו, סימנס ישראל, מקינזי, אורקל ועוד.

משה מורג, מנכ"ל מבני תעשיה מסר היום: "מכירת קומות המשרדים במגדל D, הינה חלק מאסטרטגיית החברה למימוש נכסים, לשם מחזור חוב והמשך צמיחה". כזכור, לפני חודש מכרה החברה נכס בטורונטו, קנדה, בעבור 265 מיליון שקל ולפני כחודשיים מכרה קרקע המיועדת לפרויקט מגורים בניו יורק, באזור טרייבקה במנהטן בעבור 44.25 מיליון דולר.