גיא מרוז: "אני עובד מגיל 18, ורק לאחרונה קניתי דירה"

צפו באורלי וילנאי וגיא מרוז ב"קלוז-אפ" ■ וילנאי: "מזל שההפגנה בת"א הייתה אלימה" ■ על החשיפה בתקשורת: "זה לא שאנחנו מתערטלים בציבור"

"אני עובד מגיל 18. אני עוד מעט בן 51. מצבי הכלכלי רע מאוד. אני תמיד באוברדרפט ולא בזבזן גדול; ורק לאחרונה קניתי דירה יחד עם בנק דיסקונט. זה לא בשום פרופורציה לכמות שאני עובד. אני לגמרי מבין את המחאה החברתית". את הדברים האלה אומר היום (ה') גיא מרוז, בראיון עם אורלי וילנאי לתוכנית "קלוז-אפ" עם לי-אור אברבך בגלובס TV.

בתוכנית התייחסה וילנאי להפגנה האלימה בתל-אביב ורמזה כי הגלישה לאלימות שיחקה לידי מארגני המחאה: "מזל גדול מבחינת מארגני המחאה שזה מה שקרה בהתחלה, כי לא בטוח בכלל שהתקשורת הייתה מדווחת באיזה שהוא אופן על מה שהיה שם אם לא הייתה אלימות".

כשנשאלו על מצבם הכלכלי והאם הם מזדהים עם המחאה, ענתה וילנאי: "אני בפלוס, הוא במינוס. אנחנו לא עשירי תבל. ברוך השם מרוויחים יופי, אין טענות".

מרוז הוסיף: "יש לנו 4 ילדים ביחד. יש לי 3 שלושה ילדים. עשיתי חשבון שכל אחד מהילדים שלי חייב לי מיליון שקל עד עכשיו. לגדל ילדים במדינה הזו... אחד לומד בארה"ב, זה הון תועפות. זו השקעה שלא תחזור".

כאשר נשאלו על חשיפתם לציבור - בין היתר על הווידוי בנוגע לטיפולי הפוריות, האסטמה של וילנאי ועוד - ענתה וילנאי: "זה לא שאנחנו מתערטלים בציבור... זה באמת נושאים שהם חיי היום-יום של מרבית הצופים שלנו בבית. עשינו סרט על הלב, אחר-כך במקרה אני גם חוויתי את זה על גופי. אבל זה דבר שמי בבית לא מכיר מישהו שעבר התקף לא? סרטן - אותו דבר. וגם בנושא הפריון ושאר הדברים שאנחנו עוסקים".

מרוז: "בריאות, צרכנות, עבודה. זה מה שמעניין את הישראלים ואותי. זה מה שמעניין אותי. כל פעם שמתעסקים עם פוליטיקה זה מעניין את התחת.... לא מעניין אותנו איראן. לא מעניין אותנו מסמך הרפז".

- המחאה מנסה לצאת עוד פעם. אתם מרגישים צורך לעזור בעניין הזה?

מרוז: "אנחנו קצת אמביוולנטיים. לא ברור לאן זה הולך כרגע. זה משהו מבולבל בין כמה ראשים, וכל אחד חושב אחרת. כל-כך הכעיס אותי שאני שומע כל מיני שדרנים שאומרים 'מעט מאוד אנשים הגיעו הערב למחאה'. אני רואה מול העיניים שזה לא נכון. אני נמצא שם, ואני רואה אלפי אנשים. אני שומע דיווחים שקריים בגלל כל מיני אינטרסים... אנחנו הולכים להפגנות כל שבת".

וילנאי: "אני חושבת שגם גיא הוא אחד שממצה מהר נורא דברים. הייתה התרגשות כיוון שהראשוניות בשנה שעברה, והשנה זה אותו דבר. זה נורא מרגש. זה מרגש שוב, לא בגלל שזה נגד הממשלה, אלא בגלל שעם קם ואומר את דברו, ובעיניי זה תמיד מקסים".