דנה עזריאלי מכרה פנטהאוז בהרצליה פיתוח ב-19.5 מ' ש'

את הפנטהאוז רכש ישראלי המתגורר באירופה ■ הפנטהאוז, בן 8 חדרים, ישתרע על 295 מ"ר ועוד מרפסות בשטח של 130 מ"ר בבניין שברחוב רמת ים 3, מול מלון השרון שבטיילת הרצליה פיתוח

‎‎פנטהאוז בפרויקט של אשת העסקים דנה עזריאלי בהרצליה פיתוח נמכר ב-19.5 מיליון שקל, המחיר הגבוה ביותר מבין שבע יחידות הדיור שנמכרו בפרויקט, הנקרא "גל ים". כך על-פי נתוני רשות המסים.

דנה עזריאלי, בתו של מלך הקניונים דוד עזריאלי, משמשת סגן יו"ר פעיל בקבוצת עזריאלי הציבורית. את הפרויקט, שיכלול 35 יחידות דיור, היא מקימה באמצעות חברה פרטית בשם קנדן מגורים היכן שפעל מלון אשל.

יצוין כי דירת הגג נמכרה לפני כחודשיים ובעליה - כמו גם בעלי הזכויות האחרים במקרקעין - עדיין אינם רשומים בנסח הטאבו. אך ל"גלובס" נודע כי את הפנטהאוז רכש ישראלי המתגורר באירופה.

הפנטהאוז, בן 8 חדרים, ישתרע על 295 מ"ר ועוד מרפסות בשטח של 130 מ"ר בבניין שברחוב רמת ים 3, מול מלון השרון שבטיילת הרצליה פיתוח. המחיר ששילם רוכש הפנטהאוז משקף מחיר למ"ר של כ-54 אלף שקל, על-פי החישוב הנהוג בענף ולפיו מחולק מחיר העסקה הכולל בשטח נטו ועוד מחצית משטח המרפסות.

יחידות דיור נוספות שנמכרו בפרויקט מאז נובמבר 2011, כוללות דירת 5 חדרים ב-16.5 מיליון שקל; ודירת 4 חדרים ב-4.3 מיליון שקל.