מסתמן: פאלו אלטו תעמוד ביעדי הגיוס, הביקוש גדול מההיצע

לפני 4 ימים הגישה חברת ההי-טק בבעלותו של ניר צוק בקשה להנפקה ראשונית לציבור בוול סטריט, שתיערך בתחילת שבוע הבא ■ ב"בלומברג" ציטטו אדם שטוען כי הביקוש למניות מכסה את יעדי ההנפקה

לאחר שלפני 4 ימים הגישה פאלו אלטו בבעלותו של ניר צוק בקשה להנפקה ראשונית לציבור, כעת נחשף ב"בלומברג" כי הביקוש למניותיה כבר עולה על ההיצע כך שככל הנראה היא תעמוד ביעדי הגיוס.

ב"בלומברג" ציטטו אדם המקורב לעניין וביקש שלא להיחשף. הוא אומנם סירב לחשוף עד כמה גדול הביקוש על ההיצע, אך טען כי הוא מספיק כדי לכסות את כל יעד ההנפקה המתוכננת. כאמור, לפני מספר ימים הגישה החברה לרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC) את מסמכי ההנפקה, מהם עולה כי היא מעוניינת למכור כ-6.2 מיליון מניות בטווח מחירים של 34-37 דולר למניה.

כך, תגייס החברה לקופתה כ-200 מיליון דולר בממוצע, ואילו בעלי המניות ימכרו מניות תמורת 53.7 מיליון דולר, וזאת לפי שווי חברה ממוצע (אחרי הכסף) של 2.4 מיליארד דולר. החברה אמורה להיסחר בבורסת ניו-יורק תחת הסימול PANW, כאשר בין היתר ישמשו כחתמי ההנפקה בנקי ההשקעות מורגן סטנלי, גולדמן זאקס ומורגן סטנלי.

ניר צוק, שהיה בעבר ממייסדי צ'ק פוינט , מכהן בה כסמנכ"ל טכנולוגיה ראשי, וצפוי למכור 350 אלף מניות תמורת 12.4 מיליון דולר בממוצע, כך שהוא ירד מהחזקה של 6.2% להחזקה של 5.2% (החזקה שתהיה שווה בממוצע 125 מיליון דולר).