"הפגנת זעם" מול קריית הממשלה בת"א

פעילים חברתיים מכל רחבי הארץ התקבצו הערב מול משרדי הממשלה בתל אביב ■ הפעילים מקריאים את מכתבו של סילמן, וציינו כי "זו הפגנת זעם אזרחית הפתוחה לכולם"

למחרת ההפגנה שבשיאה הצית עצמו משה סילמן וגרם זעזוע למדינה כולה, הגיעו הערב (א') פעילים חברתיים מכל רחבי הארץ והקבצו מול משרדי הממשלה בתל אביב - כדי למחות נגד "האטימות וההתעללות הנמשכת" של הממסד, כפי שהם מגדירים זאת.

הפעילים מקריאים את מכתבו של סילמן, בו הוא מאשים את מוסדות מדינת ישראל, את ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר שטייניץ במצב הכלכלי הקשה אליו הגיע ואשר הביא אותו לביצוע נסיון ההתאבדות.

"משה סילמן צעקת את זעקתם של אלפי אנשים בארץ, שחברות ציבוריות שאינן שייכות באמת לציבור מתעללות בהם. אלו אנשים שהביטוח הלאומי ומשרד השיכון רומסים את זכויותיהם, שההוצאה לפועל משפילה אותם ודורסת אותם", נכתב בדברי ההסבר שציינו יוזמי האירוע בפייסבוק.

הם ביקשו למנוע מגורמים פוליטיים לצבור לזכותם נקודות בזכות המחאה וציינו כי "זו הפגנת זעם אזרחית הפתוחה לכולם. אנחנו ממליצים להמעיט בה בפרסום מפלגתי".

בבית החולים "שיבא" בתל השומר ממשיך סילמן להילחם על חייו. מצבו מוגדר אנוש. בריאיון לחדשות 2 באינטרנט סיפרה אחותו כי פעל מתוך מודעות ובמצב של שפיות ומאשימה את רשויות המדינה שהובילו אותו לבצע את המעשה הקשה. "אף אחד לא שמע אותו, הוא החליט מה שהחליט לבד", אמרה בת ציון אלול בבית החולים תל השומר, שם מאושפז אחיה במצב קריטי. לדבריה, איש לא התייחס למצוקה שלו, גם לא בית המשפט.