חברת ההיי-טק Tapingo גייסה 3.5 מיליון ד' מכרמל ונצ'רס

בעקבות הגיוס, יצטרף שלמה דוברת, שותף כללי וממייסדי כרמל ונצ'רס, לדירקטוריון הסטארט-אפ הישראלי ■ חברת Tapingo מציעה אפליקציה שמאפשרת להזמין אוכל ממסעדות ישירות מהסלולרי

קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס מקבוצת ויולה השקיעה 3.5 מיליון דולר בחברת Tapingo הישראלית, שמספקת פלטפורמה סלולרית לרכישת מזון ומוצרים נוספים בקמפוסים בארה"ב ובסביבתם. בעקבות הגיוס, יצטרף שלמה דוברת, שותף כללי וממייסדי כרמל ונצ'רס, לדירקטוריון הסטארט-אפ הישראלי.

חברת Tapingo הוקמה ב-2008 ופעלה תחילה באזור תל אביב, כשהיא מציעה אפליקציה שמאפשרת להזמין אוכל ממסעדות ישירות מהסלולרי ולקבל אותו עם ההגעה הפיזית למסעדה.

בהמשך החליטה החברה, בניהולו של דניאל אלמוג, לשנות מעט את כיוון ולפנות לשוק הסטודנטים האמריקני. כיום, האפליקציה של החברה מאפשרת לסטודנטים להזמין אוכל מתוך המלאי הקיים בחנות או במסעדה עוד לפני ההגעה לבית העסק ולקצר את תהליך הרכישה.

התשלום עצמו נעשה מהסלולרי דרך כרטיס אשראי, כרטיס סטודנט או PayPal. ענקית התשלומים התעניינה בעבר בפעילותה של החברה הישראלית וסגן נשיא החברה לענייני אסטרטגיה ופיתוח עסקי, מארק לאבל, אף נפגש איתם. הטכנולוגיה של טפינגו זמינה כבר במספר קולג'ים ואוניברסיטאות בארצות הברית ומתכננת להרחיב את הפריסה שלה, באופן משמעותי, בהמשך השנה.

לדברי אלמוג, "המימון מכרמל ונצ'רס יאפשר לנו להאיץ את פעילות השיווק והמכירות במטרה להפוך את טפינגו לשירות המוביל להזמנות דרך הסלולר עבור סטודנטים בארה"ב, המעוניינים להזמין אוכל, מוצרים ושירותים בקמפוסים או מחוץ להם. בו בזמן, שלמה דוברת מביא איתו תרומה משמעותית להובלה של טפינגו בדרך להשגת המטרה".

דוברת הוסיף כי "הפתרון שפיתחה טפינגו יוצר פלטפורמה אידאלית להזמנה דרך הרשת באמצעות מכשירים ניידים ולמעשה מחבר בין האינטרנט הסלולרי והמסחר הפיזי. אנחנו שמחים להצטרף לצוות המוכשר של טפינגו במהלך לשינוי השוק העצום של הזמנות באמצעות סלולר. מהלך זה מתחיל במקום שבו הוא נדרש יותר מכל - מתחמים סגורים, כמו אוניברסיטאות וקולג'ים".