לונדון 2012: עדיין נותרו 950,000 כרטיסים למכירה

שבוע לפתיחת המשחקים, נותרו כ-650 אלף כרטיסים לטורניר הכדורגל האולימפי, ועוד כ-300 אלף כרטיסים ליתר האירועים (כולל טקס הפתיחה והסיום)

בניגוד ליתר התחרויות של המשחקים האולימפיים בלונדון שייצאו לדרך בשבוע הבא, דווקא טורניר הכדורגל לא מצליח לספק את הסחורה מבחינת מכירת כרטיסים.

הוועדה המארגנת של המשחקים הודיעה כי תבטל מכירה של 500 אלף כרטיסים לטורניר הכדורגל, שיתקיים בשישה אצטדיונים שונים ברחבי הממלכה (וומבלי בלונדון, אולד טראפורד במנצ'סטר, סט. ג'יימס פארק בניוקאסל, סיטי אוף קובנטרי בקובנטרי, המפדן פארק בגלזגו, ואצטדיון המילניום בקארדיף). המשמעות היא שבמשחקים רבים בתחרויות הכדורגל האולימפיות, שיוצאות לדרך כבר ביום רביעי הבא, יציעים שלמים יהיו סגורים לחלוטין.

בוועדה המארגנת לא מתרגשים יותר מדי מהנתונים האלו, ומצביעים על העובדה ש"כבר עכשיו מכרנו לטורניר הכדורגל 1.6 מיליון כרטיסים, יותר ממה שמכרו באוקראינה ופולין למשחקי יורו 2012".

נכון לעכשיו, נותרו לוועדה המארגנת של לונדון 2012 פחות ממיליון כרטיסים למכירה: כ-650 אלף לטורניר הכדורגל, וכ-300 אלף לאירועים אחרים, כולל טקסי הפתיחה והסיום של האולימפיאדה.

בוועדה המארגנת בטוחים כי עד לטקס הפתיחה ביום שישי בשבוע הבא, הם יצליחו למכור את רוב הכרטיסים שנותרו ולעמוד ביעד שהציבו - הכנסה בסך 600 מיליון ליש"ט ממכירת כרטיסים.