תחנת מעבר

תערוכת הבוגרים של בית הספר לציור "התחנה" בתל-אביב חונכת בהצלחה את הגלריה החדשה של בית הספר

תערוכת הבוגרים של בית הספר לציור "התחנה" בתל-אביב חונכת את הגלריה החדשה של בית הספר, שבהמשך תציג תערוכות של ציירים נוספים. הגלריה היא תוספת חשובה לבית הספר שהקימו ארם גרשוני ודוד ניפו, מהציירים הריאליסטיים החשובים של זמננו.

"התחנה" הוא בית ספר לציור קלאסי המתנהל בסגנון הלימודים הקלאסי - לימוד מהמאסטרים וסדנאות אמן. בבית הספר מלמדים הציירים ארם גרשוני, דויד ניפו, רן טננבאום, איליה גפטר ואמיר שפט. בין החמישה מתקיים שיתוף פעולה הדוק - הן כמורים והן כציירים. בעבודתם ניתן להבחין בהשפעות הדדיות ולעומתן בייחודיות של כל אחד מהם, בבחירת נושאי הציור, הפאלטה הפרספקטיבה והמרחק מנושאי הציור. הציור בדיסציפלינה זו דורש שנים של התעמקות והתמחות, ומניסיונם הם מעניקים את הכלים לתלמידיהם.

בתערוכת סוף השנה מוצגות עבודותיהם של 18 בוגרים משנים ב', ג' ו-ד' של המחזור האחרון. לדברי ארם גרשוני: "חלקם צעירים וחלקם אנשים בוגרים שהחליטו לשנות משהו באמצע החיים ובאו לכאן ללמוד ציור. חלק מהעבודות הן רישומים משנת הלימודים הראשונה, כאשר בשנה ב' עוברים בהדרגתיות לצבע ובשנה השלישית והרביעית ניתן לראות ציורים 'שלמים' יותר. רוב הציורים והרישומים הן עבודות שנעשו בכיתה מול מודל".

תערוכת הבוגרים מוצגת עד 15.7, ימים א'-ה' בין השעות 10:00-13:00, 16:30-19:30, ו' 10:00-15:00. גלריה "התחנה": רח' בן אביגדור 20, קומה שלישית, ת"א