גדרה: האישה חנתה לא כחוק - השוטר איים עליה באקדח

אישה חנתה בגדרה במקום לא מסומן ששיך לשכן ■ שוטר שהגיע למקום ביקש ממנה להציג תעודת זהות ולהיכנס לניידת, וכשסירבה - איים עליה לטענתה באקדח

תקרית חריגה ביום שבת האחרון בגדרה: רוני אבני הגיעה לבקר את קרוביה בעיר, אך ככל הנראה חנתה במקום לא מסומן ששייך לשכן שגר סמוך למקום. כשיצאה לטיול עם הכלב של משפחתה נתקלה בשוטרים שזעמו על כך שהיא לא זמינה בטלפון הנייד שלה - אותו השיגו דרך בדיקת לוחית הרישוי שלה. דין ודברים בין אבני לשוטר הסתיים, לטענתה, בכך שהשוטר כיוון את נשקו לעברה.

מזועזעת ומפוחדת פנתה אבני לרשת הפייסבוק, שם פרסמה את סיפורה - וזכתה למאות שיתופים.

לדבריה, לאחר שהזיזה את רכבה היא התבקשה על-ידי השוטר להציג לו תעודת זהות ולהיכנס לניידת. "אני לא נכנסת לשום ניידת", אמרה לשוטר. "יש לי פה ילד בן 4 ומשפחה, נראה לך שאני נעלמת ככה? מה עשיתי?". לאחר שסירבה להיכנס לניידת, השוטר לטענתה איים עליה באקדח. "חשבתי לעצמי שהוא מסוגל לירות לי עכשיו בגב ולהשאיר את הילד שלי בלי אמא".

בסופו של דבר שבה אבני על עקבותיה ומסרה לשוטר את מספר תעודת הזהות שלה. "מי שהזעיק את השוטר לדעתי היה השכן, שהוא לדעתי חבר של השוטרים, כי לא הגיוני שביום שבת בצהריים זה מה שמפריע להם", סיפרה המתלוננת. "כל הסיטואציה נראתה לי הזויה".

דוברת מרחב שפלה במשטרה מסרה בתגובה כי "המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקת האירוע".