עוד תקווה התנפצה: רם וארליך נכנעו 2:0 והודחו מלונדון

אנדיוני נתנו הופעה מכובדת בווימבלדון, אך מול הצמד הטוב ביותר בעולם, בוב ומייק בראיין, זה לא מספיק ■ הישראלים לא נשברו, אבל מעדו פעמיים בשוברי השוויון, נוצחו 7:6, 7:6 וסיימו סופית את הקריירה האולימפית המשותפת שלהם

אחרי הבוקר המאוד מאכזב שעבר על המשלחת הישראלית עם הדחתו המוקדמת של אריק זאבי מתחרויות הג'ודו כבר לאחר 43 שניות, קיוו במשלחת לחזור לחייך. וההזדמנות הטובה ביותר לכך היא בדמות ניצחון סנסציוני של אנדי רם ויוני ארליך על הצמד הטוב ביותר בעולם, האחים בוב ומייק בראיין.

אמש רם וארליך רשמו את אחד הניצחונות הגדולים ביותר שלהם בשנתיים האחרונות ביחד, כאשר חזרו מפיגור 1:0 במערכות ל-1:2 גדול על האלופים האולימפיים מבייג'ין 2008, רוג'ר פדרר וסטניסלאס ואוורינקה. בסיבוב הראשון ניצחו אנדיוני את מרסל גרנויירס ומארק לופס הספרדים. האחים בראיין עברו בסיבובים המוקדמים את אנדרס סה ותומאס בלוצ'י מברזיל ואת ניקולאי דוידנקו ומיכאיל יוז'ני מרוסיה.

זו ההופעה השלישית ברציפות והאחרונה של אנדי רם ויוני ארליך במשחקים האולימפיים. הצמד הישראלי הגיע לראשונה לאולימפיאדה באתונה 2004, כאשר הם נעצרו ברבע הגמר על ידי ניקולאס קיפר וריינר שוטלר. בבייג'ין הם איכזבו את עצמם כאשר הפסידו כבר במשחק הראשון לצמד מיקאיל לודרה וארנו קלמנט מצרפת.

יוני ארליך עבר ברגלי ימין את משחקון ההגשה הראשון שלו וקבע 0:1. האמריקנים שמרו על ההגשות והצליחו להשוות בהמשך בקלות רבה ל-2:2. במשחקון השמיני אנדיוני כבר הגיעו לשוויון 30:30, אך שתי הגשות חזקות של בוב בראיין השיגו את הנקודה ואיזנו ל-4:4. במשחקון ה-12 רם וארליך כבר היו בטוחים שהמערכה הראשונה אצלם ביד, לאחר שעלו ליתרון 0:40 והשיגו שלוש נקודות מערכה.

אולם, האחים בראיין לא נשברו ואיזנו ל-6:6. הדרמה נמשכה בשובר השוויון, כאשר אנדיוני הצליחו לשמור על 3 ההגשות הראשונות, אך גם האמריקנים לא נשברו, הגיבו במיני-ברייק שלהם, עלו ל-3:5 בשובר השוויון והמשיכו לניצחון 4:7 בשובר ו-6:7 במערכה בדרך ל-0:1 לאחר 46 דקות.

המערכה השניה הייתה דומה לראשונה במשחקונים הראשונים, כאשר אנדיוני לא הצליחו לאיים על ההגשות של האמריקנים ומנגד הצליחו לשמור על הסרבים ב-4 המשחקונים שלהם בדרך ל-4:4. במצב של 5:6 לאמריקנים ו-0:15 לישראלים הגיע הגשם שטרף את הקלפים ועצר את המשחק. לאחר חידוש המשחק האמריקנים שמרו על ההובלה וניצחו בסיום.