לנובו הכריזה על הטאבלט ThinkPad 2 - עם חלונות 8

מחשב הלוח החדש מבית לנובו יריץ את מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, וייצא לשוק באזור חודש אוקטובר ■ הטאבלט יגיע עם מסך בגודל 10.1 אינץ' עם מעבד אינטל אטום, עובי של 9.8 מ"מ ומשקל של פחות מ-600 גרם

השקת חלונות 8 של מיקרוסופט בסוף חודש אוקטובר, תביא איתה שלל הכרזות של מחשבים ניידים, אולטרה בוקים וטאבלטים שיריצו אותה. בינתיים לנובו הכריזה על הטאבלט ThinkPad 2 שיריץ את חלונות 8 ויגיע לשוק בערך באותה תקופה.

הטאבלט של לנובו יגיע עם מסך בגודל 10.1 אינץ' עם מעבד אינטל אטום, עובי של 9.8 מ"מ ומשקל של פחות מ-600 גרם. בהתאם לאופנת עטי המגע המגיעה בסמארטפונים וטאבלטים שונים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל, ה-ThinkPad יציע כאופציה רכישה של עט מגע לכתיבת רשימות על המסך עצמו.

בנוסף, הטאבלט כולל אפשרות להוספת מקלדת ותחנת עגינה שיאפשרו עבודה נוחה יותר במשימות שונות. למכשיר יש גם כניסות USB ו-mHDMI וחיבור של קורא טביעות אצבע ייעודי למוצר זה, לאחסון סיסמאות בצורה ביומטרית.

השחקן הבולט כרגע בשוק טאבלטי חלונות 8 יהיה ה-Surface מבית מיקרוסופט. בלנובו לא חוששים בפגיעה בשותפות בין שתי החברות. "אנו עובדים בצורה קרובה מאי פעם עם מיקרוסופט ועם השותפים שלנו בעמק הסיליקון", אומר דיליפ בהאטיה, סגן נשיא ומנהל חטיבת ה- ThinkPad. "אנו שמחים לחשוף את פירות התוצר ההנדסי המשותף הזה, ה- ThinkPad 2, מאמץ משותף בין לנובו, מיקרוסופט ואינטל".